2fast{0} Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) V1 V2 V3 Bewerkt: 26 januari 2009 door 2fast{0} Reageren
The Hulk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Best wel mooi maar ik vind de chick zelf niet zo mooi als je die er beter uit laten komen dus meer helderheid, contrast en belichting. En de render (de chick) moet altijd voorop blijven dus houd die C4D's er achter en doe ze wat vager. Dus minder duidelijk. 6.5/10 Reageren
The Hulk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Ik vind hem zo al een stuk beter: Reageren
2fast{0} Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Ik vind hem zo al een stuk beter: Nou, ik niet. Heb een V2 gemaakt. Reageren
The Hulk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Ieder zijn eigen mening Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 V2 is het mooist! Vet hot! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 V2 is het mooist! Vet hot! Haha, dankjewel, en ook The Hulk nog bedankt voor je rate/uitleg. Reageren
The Hulk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 V2 is het mooist! Vet hot! Haha, dankjewel, en ook The Hulk nog bedankt voor je rate/uitleg. graag gedaan hoor Reageren
2fast{0} Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 3de versie, gemaakt voor een battle, beetje opgevuld en wat donkerder gemaakt. Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 V2 is het mooist! Vet hot! Agree. Reageren
Jay; Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Erg mooi hoor, ik krijg alleen het gevoel dat de render niet goed is ingeblend en in tegenstelling tot de achtergrond 'naturel' blijft. Zorg dat je signature één geheel vormt. Dit kan door middel van gradient maps, het donker maken (zie versie 3), maar ook andere effecten kunnen hier aan bijdragen. Ik zie steeds meer vooruitgang in je signature's, gta zo door! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Erg mooi hoor, ik krijg alleen het gevoel dat de render niet goed is ingeblend en in tegenstelling tot de achtergrond 'naturel' blijft. Zorg dat je signature één geheel vormt. Dit kan door middel van gradient maps, het donker maken (zie versie 3), maar ook andere effecten kunnen hier aan bijdragen. Ik zie steeds meer vooruitgang in je signature's, gta zo door! Alle 3 hebben een gradiant map, de laatste zit alleen ook nog een black&white overheen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Alle 3 hebben een gradiant map, de laatste zit alleen ook nog een black&white overheen. Naar mijn idee blijf je het effect houden dat zowel de achtergrond als je render twee aparte elementen zijn. Ik ben eveneens van mening dat de verhouding tussen beide niet helemaal lekker ligt en er op dat vlak nog wel wat verbeterd kan worden. Gradient Maps zijn inderdaad prima manieren om kleur beter uit te laten komen, maar je kunt het ook eens proberen met een (photo) filter, een color balance of via curves. Allerlei methoden om nog eens aan de kleuren te sleutelen. Schroom overigens vooral niet om eens meerdere rare kleuren over elkaar te gooien en probeer op die manier te zoeken naar de juiste verhouding. Zoek vervolgens naar de mooie plekken op je signature en gum (met een soft brush) de rest eromheen weg, net zolang tot je helemaal tevreden bent (voor zover je dat nog niet was). Voeg iets toe, gum, voeg iets toe, gum weer, etc.... zo werk ik doorgaans. Afgezien daarvan heb je een uitmuntende signature gemaakt. De achtergrond heeft een frisse en eigen style. Puik werk! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Alle 3 hebben een gradiant map, de laatste zit alleen ook nog een black&white overheen. Naar mijn idee blijf je het effect houden dat zowel de achtergrond als je render twee aparte elementen zijn. Ik ben eveneens van mening dat de verhouding tussen beide niet helemaal lekker ligt en er op dat vlak nog wel wat verbeterd kan worden. Gradient Maps zijn inderdaad prima manieren om kleur beter uit te laten komen, maar je kunt het ook eens proberen met een (photo) filter, een color balance of via curves. Allerlei methoden om nog eens aan de kleuren te sleutelen. Schroom overigens vooral niet om eens meerdere rare kleuren over elkaar te gooien en probeer op die manier te zoeken naar de juiste verhouding. Zoek vervolgens naar de mooie plekken op je signature en gum (met een soft brush) de rest eromheen weg, net zolang tot je helemaal tevreden bent (voor zover je dat nog niet was). Voeg iets toe, gum, voeg iets toe, gum weer, etc.... zo werk ik doorgaans. Afgezien daarvan heb je een uitmuntende signature gemaakt. De achtergrond heeft een frisse en eigen style. Puik werk! Kun je me nog wat van die dingen helpen een keer via msn of zo, maar bedankt voor je uitleg! En de rest ook! Reageren
Monkey.D.Frikandel Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ik raak licht geërgerd aan de reacties van andere... in verhouding met de kwaliteit van de art op het forum is dit een heel fraai stukje art. C4D HOEVEN NIET OP DE BACKGROUND... hij heeft het heel mooi verwerkt... wat mij ook niet altijd lukt. Ik vind het C4D gebruik echt perfect. De eerste 9 die ik uitdeel... Geweldig stukje art ! 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.