2fast{0} Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 px. Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Komen beide zo aan Opmerking: Afgesproken battle. 2fast{0} Zamg0d1
GTA Haas Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 2fast{0}: Erg mooi, de achtergrondkleur is mooi. De effecten zijn erg mooi, je hebt de render goed ingeblend. Tekst is erg mooi, een welverdiende 9.5/10 Zamg0d1: Jammer, had meer van je verwacht. Je render is te licht, effecten zijn niet mooi. De tekst vooral niet goed, dus een tip: Als je niet goed bent met de tekst, zet het er niet bij. Een 5.0/10 Stem: 2fast{0}
NickyHendriks Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 2fast{0}:Erg mooi, de achtergrondkleur is mooi. De effecten zijn erg mooi, je hebt de render goed ingeblend. Tekst is erg mooi, een welverdiende 9.5/10 Zamg0d1: Jammer, had meer van je verwacht. Je render is te licht, effecten zijn niet mooi. De tekst vooral niet goed, dus een tip: Als je niet goed bent met de tekst, zet het er niet bij. Een 5.0/10 Stem: 2fast{0} Zoiets heet een Lens Flare
TomHagen Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 2fast{0}: Veel of drukke C4D's erin verwerkt, daardoor is het wat onrustig, en springt de render er niet uit. De achtergrond is verder een beetje saai, leeg. Het totaalplaatje ziet er leuk uit, maar dat komt meer door de render. Tekst vind ik wel heel goed gedaan, past er goed bij en is mooi verwerkt. zamg0d1: De render is wat te licht, ondanks je leuke Lens Flare. De achtergrond past er op zich wel bij, maar als je hem iets waziger maakt, lijkt het alsof hij verder weg staat, en dan springt de render er wat meer uit (ook als je hem niet overbelicht). Wat storend is, is dat de achtergrond rechts donker is, en links fel gekleurd. Verder heb je er niet zo veel mee gedaan, en dat is jammer. Ik stem op 2fast{0}.
NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Stem: Zamgod1 Uitleg: 2fast{0}, je hebt een coole Sig gemaakt. Alleen die van Zamgod1 is mooier. Zamgod1, je sig is iets te licht, maar desondanks is het een Mooie geworden. 2fast{0}: 7.0 Zamgod1: 7.9
Be4sT Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Stem: Zamgod1Uitleg: 2fast{0}, je hebt een coole Sig gemaakt. Alleen die van Zamgod1 is mooier. Zamgod1, je sig is iets te licht, maar desondanks is het een Mooie geworden. 2fast{0}: 7.0 Zamgod1: 7.9 Weer van het zelfde. Stem : 2 fast Je render staat mooi centraal, je hebt goede (smudge , volgens mij ?) en C4D's gebruikt rondom de render. Je border is ook eens wat anders en is een beetje simpel maar mooi. Je tekst vind ik simpel maar zeer mooi gehouden. 8.5/10 Zamgod : Je sig is overbelicht, de achtergrond is niet zo mooi en je tekst valt nauwenlijks op , je render is er ook opgeplakt. 6/10 (Mensen, rate aub niet met 1 regel .. bv : Ja ik vind deze mooier, echt cool ye! ) Dankje Bewerkt: 27 januari 2009 door Be4sT
XiPE Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Zamg0d1: De achtergrond is gewoon 1 texture(?), en de kleuren zijn aangepast aan de render. De render is ook niet ingeblend, daar kan je misschien deze zéér goede tutorial voor volgen. Klik. Tekst is ook gewoon wit gelaten, daar zou je ook wat meer mee gaan doen. Nu lijkt het waarschijnlijk alsof ik hem kei lelijk vind, maar het geheel valt eigelijk nog zeer goed mee. 2fast{0}: Deze vind ik goed geslaagd, alleen zijn naar mijn mening de lichtblauwe effecten rechts van de render, iets te fel. De border vind ik niet zo mooi. Maar de tekst is wel goed gelukt, past goed bij de sig, alleen dat balkje links naast 2fast vind ik niet zo goed. Stem gaat toch naar: 2fast{0}
iXr Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Mijn stem gaat ook naar 2fast{0} Beter gebruik van effecten en licht. Die van Zamgod1 is te ama om te kunnen tippen van die van 2fast
Bierbuikje Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 2fast{0} Zeer mooie signature vind ik. Helaas zijn die tieten ( :$ ) van dat meisje een beetje opgepoft, maar daar kun jij niets aan doen. Goed kleurgebruik en mooie brushes, of C4D, wat je ook mag gebruiken. Zamg0d1 Op het eerste gezicht een heel overbelichte signature. Erg rommelige achtergrond, ik heb veel en veel beter van je gezien. Deze vind ik niet mooi. De tekst linksboven valt ook helemaal niet op, de kleur komt veel te veel overeen met de achtergrond waardoor hij niet opvalt. Als je even kijkt dan zie je hem wel, maar ik vind hem te onduidelijk, maar ook te simpel. Gewoon een tekstje, 45 graden gedraait, geplakt. Niet erg veel voor gedaan. Stem: 2fast{0}
Silverbyte Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 2fast{0}: Op het eerste gezicht al een hele frisse signature. Het kleurgebruik doet je verlangen naar de zomer, en het is altijd goed als je een bepaald gevoel krijgt bij een signature. De render van de dame leent zich uitstekend voor een signature, enige minpuntje is dat de render niet van ontzettend hoge kwaliteit is. Deze is voor de verandering niet ingeblend met behulp van de lasso tool's, maar door het gebruik van de C4D's. In die opzet ben je zeker geslaagd als het aan mij ligt. De C4D's sluiten ook prachtig aan op de andere kleuren in de signature, iets wat zeker belangrijk is. Ook op de tekst heb ik niets aan te merken, aangezien deze mooi geplaatst is en niet de aandacht afleidt van de render, iets dat je vaak wel ziet. Zamg0d1: Deze signature is erg kleurrijk en fel, en dat is in dit geval misschien net teveel van het goede. De achtergrond ziet er op zich goed uit en is mooi verdeeld in diverse kleuren, maar past in mijn ogen niet echt bij de render. De render vindt ik persoonlijk ook niet geweldig en is niet erg scherp, wat je helaas nog verder om zeep hebt geholpen door 'm gedeeltelijk te blurren en te smudgen. Dit heb je waarschijnlijk gedaan om de illusie te creëren dat de render is ingeblend, maar ik vind het helaas wat minder. Ten slotte de tekst: Deze is goed geplaatst, maar helaas is er verder niets mee gedaan, wat absoluut een gemiste kans is. In mijn ogen heeft 2fast{0} het beste resultaat neergezet in deze battle, dus gaat mijn stem naar hem. Niettemin wil ik jullie allebei veel succes wensen voor het verdere verloop van de battle.
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Beide heren, erg mooie signatures. Verschillend, maar zeker de moeite waard om tegen elkaar te battlen. 2fast{0} Vanzelfsprekend is deze sig het opvallends. Die twéé pluspunten heb je alvast Iedereen kent jou signatures. En ze steken meestal wel boven andere uit. Bij deze signature zie je dat je ervaring hebt met grafics. Alleen al het lettertype geeft aan je het vaker hebt gedaan. Alles past goed bij elkaar, al is de combinatie van een real life fotomodel- en de meer stripachtige effecten er omheen wat gewaagd. Zamg0d1 Ook deze sig heeft wel wat. Echter is het wat onverzorgt, met een gedachte van: Ik doe maar wat, en zie wel wat er uit komt. Datgeen wat er uiteindelijk is uitgekomen ziet er weliswaar goed uit. Maar ik mis gewoon een heel aantal dingen die 2fast wel heeft. Het is een mooie sig, die ook zeker een 7.5 waard is. Echter battle je momenteel tegen een ervaren photoshopper. En zijn signature is een 8.5 waard. My vote goes to: 2fast{0}
-Matthijs- Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Dankzij deze overwinning klimt 2fast{0} weer een plekje op de ranking. Zamg0d1 verliest helaas een punt. 2fast{0}: +1 Zamg0d1: -1 Closed en updated.
Recommended Posts