Jump to content

Mods werken niet na tweede patch


ditmar154

Recommended Posts

nou ok dan

want dooe die nieuwe patch werken tog al mijn mods ineens niet meer

bedankt rockstar >:(

R* had ook liever niet dat er gemod werd in IV omdat je dan met MP in de knoop kwam. SA kan weer wel bijvoorbeeld wnat SAMP is geen R* MP Versie

Link to comment
Delen op andere websites

nou ok dan

want dooe die nieuwe patch werken tog al mijn mods ineens niet meer

bedankt rockstar >:(

R* had ook liever niet dat er gemod werd in IV omdat je dan met MP in de knoop kwam. SA kan weer wel bijvoorbeeld wnat SAMP is geen R* MP Versie

nouw en kut R* die mod was egt chill

Link to comment
Delen op andere websites

nou ok dan

want dooe die nieuwe patch werken tog al mijn mods ineens niet meer

bedankt rockstar >:(

R* had ook liever niet dat er gemod werd in IV omdat je dan met MP in de knoop kwam. SA kan weer wel bijvoorbeeld wnat SAMP is geen R* MP Versie

nouw en kut R* die mod was egt chill

Wees blij dat R* er is en je gewoon GTA kunt spelen. Anders had je nog geen GTA. Dus wees blij dat je het hebt

Link to comment
Delen op andere websites

nou ok dan

want dooe die nieuwe patch werken tog al mijn mods ineens niet meer

bedankt rockstar >:(

R* had ook liever niet dat er gemod werd in IV omdat je dan met MP in de knoop kwam. SA kan weer wel bijvoorbeeld wnat SAMP is geen R* MP Versie

nouw en kut R* die mod was egt chill

Je kan altijd nog je GTA opnieuw installeren. Dan kan je geen MP spelen, maar wel van je mods genieten :)

Link to comment
Delen op andere websites

nu is hij op r* aan het zeuren omdat zijn mods niet meer werken, ff voor de duidelijkheid, hier houd r* geen rekening mee aangezien ze niet eens het spelgemod laten worden.

dus wat moet je anders doe als je de story lijn hebt uitgespeelt en de 100% een beetje saai word om te halen ( ik dus :puh:) wat moet je dan doen

R* verneukt nu gwn haar eigen game ik ken hoop mensen die ook mods hadden en die er nu mee kappen

als ik een andere game heb gedownload of gekogt gooi ik gta IV mesgien in de kast om het er 1keer per week ofz00w ( of minder) uit te halen

Link to comment
Delen op andere websites

wel in r*s opzicht, zij wouden geen mods en houden er dus geen rekening mee, waardoor het jouw eigne schuld is dat de game/mods niet meer werken, hoe moeilijk is dit nou te begrijpen?

Ze willen niet dat je je game mod -> geen rekening mee houden -> anti mod updates.

Link to comment
Delen op andere websites

wel in r*s opzicht, zij wouden geen mods en houden er dus geen rekening mee, waardoor het jouw eigne schuld is dat de game/mods niet meer werken, hoe moeilijk is dit nou te begrijpen?

Ze willen niet dat je je game mod -> geen rekening mee houden -> anti mod updates.

Dat wil dus zeggen: GTA:IV weggooien of niet zeiken -> Een nieuwe game kopen (VOORAL niet van Rockstar) -> Dit topic laten sluiten.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...