ditmar154 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 nou ok dan want dooe die nieuwe patch werken tog al mijn mods ineens niet meer bedankt rockstar > Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 nou ok dan want dooe die nieuwe patch werken tog al mijn mods ineens niet meer bedankt rockstar > R* had ook liever niet dat er gemod werd in IV omdat je dan met MP in de knoop kwam. SA kan weer wel bijvoorbeeld wnat SAMP is geen R* MP Versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 nou ok dan want dooe die nieuwe patch werken tog al mijn mods ineens niet meer bedankt rockstar > R* had ook liever niet dat er gemod werd in IV omdat je dan met MP in de knoop kwam. SA kan weer wel bijvoorbeeld wnat SAMP is geen R* MP Versie nouw en kut R* die mod was egt chill Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 nou ok dan want dooe die nieuwe patch werken tog al mijn mods ineens niet meer bedankt rockstar > R* had ook liever niet dat er gemod werd in IV omdat je dan met MP in de knoop kwam. SA kan weer wel bijvoorbeeld wnat SAMP is geen R* MP Versie nouw en kut R* die mod was egt chill Wees blij dat R* er is en je gewoon GTA kunt spelen. Anders had je nog geen GTA. Dus wees blij dat je het hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 nou ok dan want dooe die nieuwe patch werken tog al mijn mods ineens niet meer bedankt rockstar > R* had ook liever niet dat er gemod werd in IV omdat je dan met MP in de knoop kwam. SA kan weer wel bijvoorbeeld wnat SAMP is geen R* MP Versie nouw en kut R* die mod was egt chill Je kan altijd nog je GTA opnieuw installeren. Dan kan je geen MP spelen, maar wel van je mods genieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Jongens, inmiddels is er een compatible MagicIV, voor 1.0.2.0 bedoel ik dan. Welke je overigens hier kunt downloaden. Maar dan moet je met de oude patcher je files recoveren. Zijn dan je mods weg? Nee toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 nu is hij op r* aan het zeuren omdat zijn mods niet meer werken, ff voor de duidelijkheid, hier houd r* geen rekening mee aangezien ze niet eens het spelgemod laten worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 nu is hij op r* aan het zeuren omdat zijn mods niet meer werken, ff voor de duidelijkheid, hier houd r* geen rekening mee aangezien ze niet eens het spelgemod laten worden. dus wat moet je anders doe als je de story lijn hebt uitgespeelt en de 100% een beetje saai word om te halen ( ik dus ) wat moet je dan doen R* verneukt nu gwn haar eigen game ik ken hoop mensen die ook mods hadden en die er nu mee kappen als ik een andere game heb gedownload of gekogt gooi ik gta IV mesgien in de kast om het er 1keer per week ofz00w ( of minder) uit te halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 rockstar verneukt niks, je verneukt het door jezelf, r* wou het spel niet moddable maken dus daarom houden ze er geen rekening mee. Dat jij nou gewoon hebt gemod is niet r* fout maar de jouwe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 wat doe jij dan als je de storylijn hebt uitgespeelt online zuigt egt fucking erg ik ga gwn een ander spel downloaden en gta iv weg flikkeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 nou dan doe je dat toch? wel zielig dat je r* aan het afkraken bent voor je eigen fouten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 nou dan doe je dat toch?wel zielig dat je r* aan het afkraken bent voor je eigen fouten. hoe z00w eige fouten???? modde is geen fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 wel in r*s opzicht, zij wouden geen mods en houden er dus geen rekening mee, waardoor het jouw eigne schuld is dat de game/mods niet meer werken, hoe moeilijk is dit nou te begrijpen? Ze willen niet dat je je game mod -> geen rekening mee houden -> anti mod updates. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 wel in r*s opzicht, zij wouden geen mods en houden er dus geen rekening mee, waardoor het jouw eigne schuld is dat de game/mods niet meer werken, hoe moeilijk is dit nou te begrijpen?Ze willen niet dat je je game mod -> geen rekening mee houden -> anti mod updates. Dat wil dus zeggen: GTA:IV weggooien of niet zeiken -> Een nieuwe game kopen (VOORAL niet van Rockstar) -> Dit topic laten sluiten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 tuurlijk, als jij dat zo wilt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.