Jump to content

Mods werken niet na tweede patch


ditmar154

Recommended Posts

Ik vind modden opzich geen fout hoor. Ik vind gewoon dat R* modden maar moet accepteren, komop zonder mods was ik nu gestopt met spelen. En er zijn ondertussen al weer een paar compatible patch 2 mods (asi/lua scipts) zoals bodyguard mod, ride along, en een vette trainer waarbij je je achterbak en voorklep kan open doen. Ook teleporten is mogelijk. Nu drink ik een pilsje in Comrades Bar i.p.v in een andere bar. Halleluja voor de mods.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind modden opzich geen fout hoor. Ik vind gewoon dat R* modden maar moet accepteren, komop zonder mods was ik nu gestopt met spelen. En er zijn ondertussen al weer een paar compatible patch 2 mods (asi/lua scipts) zoals bodyguard mod, ride along, en een vette trainer waarbij je je achterbak en voorklep kan open doen. Ook teleporten is mogelijk. Nu drink ik een pilsje in Comrades Bar i.p.v in een andere bar. Halleluja voor de mods.

gast je hebt helemaal gelijk

trouwens ik heb (eindelijk) site gevonden om me car spawner weer te later werken :D

maar ik ga tog andere game downloaden

Link to comment
Delen op andere websites

Een game downloaden nogwel, mister illegal. :duh:

Ik heb geen mods, maar stoor me enorm aan modders in MP. Je kan een kwartier gaan staan schieten en ze leven nog. Of dat ze meteen een zooi auto's op je hoofd laten vallen. En dan vinden ze het gek dat je boos word.

Van mij mag R* dat spel echt helemaal dicht timmeren. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een game downloaden nogwel, mister illegal. :duh:

Ik heb geen mods, maar stoor me enorm aan modders in MP. Je kan een kwartier gaan staan schieten en ze leven nog. Of dat ze meteen een zooi auto's op je hoofd laten vallen. En dan vinden ze het gek dat je boos word.

Van mij mag R* dat spel echt helemaal dicht timmeren. :Y

man als ik on ga met me mods doe ik dat in free mode

en wat zou jij er van vinden als jij mods had en die ineens niet meer werken

ps..... gta iv heb ik helemaal 101% gekocht :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik geen mods, dus weet ik ook niet hoe ik me zal voelen als ze het niet meer doen.

Maar ook in free-mode is het vervelend als er modders zijn. Ik probeerde vanmiddag de achievment Roll Over te halen, maar toen kwam er weer zo'n debiel die met een pistool rakketten kan afvuren langs. En dus heb ik die achievment nog steeds niet behaald. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wat je bedoelt. MP moet eerlijk gaan. Ik speel geen Multiplayer, simpelweg omdat ik telkens auto-kick krijg. Dus ik ben SP gaan spelen en ja, zonder mods had ik dat ook niet meer gedaan. Ik vind dat het spel je meer mogelijkheden geeft met mods. Zo danig om weer nieuwe dingen te 'ontdekken'. Bijvoorbeeld hidden/ontoegankelijke interiors. Of je trunk (achterklep) open doen als je niet op een missie ben. Ze mogen van mij wel de MP zo goed als dicht maken voor modders, alhoewel dat toch nooit helemaal lukt, maar het modden ongedaan maken op SP, daar ben ik zwaar op tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wat je bedoelt. MP moet eerlijk gaan. Ik speel geen Multiplayer, simpelweg omdat ik telkens auto-kick krijg. Dus ik ben SP gaan spelen en ja, zonder mods had ik dat ook niet meer gedaan. Ik vind dat het spel je meer mogelijkheden geeft met mods. Zo danig om weer nieuwe dingen te 'ontdekken'. Bijvoorbeeld hidden/ontoegankelijke interiors. Of je trunk (achterklep) open doen als je niet op een missie ben. Ze mogen van mij wel de MP zo goed als dicht maken voor modders, alhoewel dat toch nooit helemaal lukt, maar het modden ongedaan maken op SP, daar ben ik zwaar op tegen.

jah eigelijk wel

en miss heb ik wel eens op jouw autos gespawnt sprunk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heej gasten ik lees hier beetje over mods he is er geen mogelijk heid om naar beneden te patchen ? en dan weer te modden maarja ik snap niet eens hoe je moet modden kom er maar niet achter ik wil driften maar snap er niks van als iemand het snapt kan hij me uitlegge?

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment zijn de meeste mods al compatible voor deze patch. En ik denk niet dat je kan downgraden. Dan zul je hem misschien moeten opnieuw installeren en dan gewoon niet deze patch installeren. Als je wilt driften, kun je dat niet gewoon een auto pakken en driften?

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment zijn de meeste mods al compatible voor deze patch. En ik denk niet dat je kan downgraden. Dan zul je hem misschien moeten opnieuw installeren en dan gewoon niet deze patch installeren. Als je wilt driften, kun je dat niet gewoon een auto pakken en driften?

haha deze jongen zegt juist neit te weten hoe hij moet driften :puh:

maar daar heb je geen mod voor nodig

pak gewoon een auto rij naar een bocht en trap op de rem en stuur :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik check elke dag of er weer nieuwe Script mods zijn maar helaas :puh:

ik wil mijn car spawner weer laten werken hem er programma voor

maar om dat weer te laten werken heb ik de orginele versie van bink32wl.dll (ofz00w iets :puh:) nodig

volgens mij heb ik de orginele namelijk al eens vervangen dus weet iemand hoe ik die terug kan krijgen

en zeg niet iets als opnieuw je game instaleren ofz00w

als je een link hebt naar een plek waar i kde orginele kan downloaden egt bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...