Jump to content

6 sterren wanted


Robinz

Recommended Posts

Ik ben zoals vele bezig met de 100% en heb de story al uitgespeeld.

Alleen lukt het me niet om die 6 sterren te krijgen van politie.

Steeds met 5 sterren schakelen ze me al uit, omdat ik geen goede plekken weet om goed beschermt te zitten..

Iemand een idee om die 6 sterren te krijgen en vervolgens ook 5 minuten levend te blijven? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Pak een helikopter, ga op een willekeurig dak staan, niet te hoog, niet te laag. Het beste dak is een dak met een hokje waarachter je kunt schuilen.

Koop een RPG voor de vliegtuigen en kogels voor je M4/AK47 en schieten maar. Zodra je 6 sterren hebt pak je je helikopter weer en ga je een beetje over Liberty City vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zoals vele bezig met de 100% en heb de story al uitgespeeld.

Alleen lukt het me niet om die 6 sterren te krijgen van politie.

Steeds met 5 sterren schakelen ze me al uit, omdat ik geen goede plekken weet om goed beschermt te zitten..

Iemand een idee om die 6 sterren te krijgen en vervolgens ook 5 minuten levend te blijven? :D

Met voldoende ammunitie, body armor en RPGs zal het niet zo lastig zijn. Met de raketwerpers kun je de SWAT-vans en helikopters dan tegen gaan. Een goed idee is om, als je 3-4 sterren wanted level hebt Perestroika binnen te lopen en je te verschuilen op het toneel. Je kan nu heel simpel alle agenten neerschieten die binnenlopen. Als ze niet meer binnenkomen, moet je even naar de deur toe lopen zodat ze je weer zien. Ze zullen dan weer naar binnen komen.

Als je genoeg agenten neerschiet zul je vanzelf 6 sterren krijgen!

Ook zou je een tunnel in kunnen vluchten en daar zoveel mogelijk politiewagens/swatvans opblazen met granaten of RPGs. Je kan ze in tunnels gemakkelijk doden vóórdat ze hun auto uit komen. 6 sterren halen is zo een fluitje van een cent. :puh:

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Het is gelukt, ik ging naar die boot toe waar je Dimitri ook vermoord.

Ging gewoon helemaal naar boven, knalde alles neer wat ik zag.

En toen ik 6 sterren had, ging ik gewoon daar naar binnen afwachten op mijn trophie! :D

So ehh, hier kan een slotje op. <Of hoe je dat hier ook noemt>

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zoals vele bezig met de 100% en heb de story al uitgespeeld.

Alleen lukt het me niet om die 6 sterren te krijgen van politie.

Steeds met 5 sterren schakelen ze me al uit, omdat ik geen goede plekken weet om goed beschermt te zitten..

Iemand een idee om die 6 sterren te krijgen en vervolgens ook 5 minuten levend te blijven? :D

De achievements zijn niet nodig voor de 100%. [meer informatie]

Leuk natuurlijk dat je nu waarschijnlijk de achievement One Man Army hebt gehaald, maar je moet achievements niet verwarren met de 100%. De achievements zijn er meer voor de eer (voor jezelf / ego) en het is natuurlijk een prestatie als je ze alle 50 (51 voor de PS3) weet te halen. ^_^

Nog een tip voor iedereen die Alderney City (het 3de eiland) nog niet hebben vrijgespeeld: neem een helikopter en vlieg over Alderney City, je hebt dan direct 6 sterren aan je kont hangen. En zolang je hoog genoeg vliegt ben je ook onbereikbaar voor de politiehelikopters, dan hoef je alleen nog maar 5 minuten rond te vliegen en je hebt die achievement (of Trophie) gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zoals vele bezig met de 100% en heb de story al uitgespeeld.

Alleen lukt het me niet om die 6 sterren te krijgen van politie.

Steeds met 5 sterren schakelen ze me al uit, omdat ik geen goede plekken weet om goed beschermt te zitten..

Iemand een idee om die 6 sterren te krijgen en vervolgens ook 5 minuten levend te blijven? :D

zoek een goeie metro station onder de grond zorg dat je wel alles wapens op full loaded bent je heb er een hoop kogels enzzz voor nodig deze werk voor de 4 sterren en de 6 sterren blijft gewoon ondergronds vechten (hoop agenten neer knallen) zodra je je genoeg via de metro tunnels alles onlopen als je het goed speelt heb het zo vol gehouden totdat ik geen kogels meer had en 40min+ . de helicopter kunnen daar al niet komen en ze komen dan dus in kleine groepies op je af en als het goed doet

kan je daarna zelfs de 6 sterren onlopen alleen is eve hele tijdje ondergronds en zo naar een plek lopen uitzicht van de wanted

Link to comment
Delen op andere websites

jawel, maar ik weet niet of er op het eerste land een heli te vinden is, en als je een heli spawt met codes dan wordt die achievement geblokt :Y

Op de luchthaven staan 4 helikopters. Je krijgt helaas wel een 4-sterren wanted level zodra je de luchthaven betreedt, dus wees voorzichtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zoals vele bezig met de 100% en heb de story al uitgespeeld.

Alleen lukt het me niet om die 6 sterren te krijgen van politie.

Steeds met 5 sterren schakelen ze me al uit, omdat ik geen goede plekken weet om goed beschermt te zitten..

Iemand een idee om die 6 sterren te krijgen en vervolgens ook 5 minuten levend te blijven? :D

zoek een goeie metro station onder de grond zorg dat je wel alles wapens op full loaded bent je heb er een hoop kogels enzzz voor nodig deze werk voor de 4 sterren en de 6 sterren blijft gewoon ondergronds vechten (hoop agenten neer knallen) zodra je je genoeg via de metro tunnels alles onlopen als je het goed speelt heb het zo vol gehouden totdat ik geen kogels meer had en 40min+ . de helicopter kunnen daar al niet komen en ze komen dan dus in kleine groepies op je af en als het goed doet

kan je daarna zelfs de 6 sterren onlopen alleen is eve hele tijdje ondergronds en zo naar een plek lopen uitzicht van de wanted

Als je door de tunnel blijft lopen en je hebt de Achievement/Trophie gehaald. Loop je door totdat je ze kwijt raakt en dan heb je ook meteen nog een Achievement/trophie gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...