Jump to content

6 sterren wanted


Robinz

Recommended Posts

Als je Playbox X hebt vermoord kun je op dat dakterras gaan staan om heli's neer te schieten en agentjes die naar boven komen via dat gebouw aan de andere kant. En je kunt natuurlijk ook schuilen in je huis want daar komen gen agenten ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dat huis van Playboy X was ook voor mij de uiteindelijke oplossing. Eerst op straat iemand beschoten zodat de politie kwam, daarna naar binnen gevlucht in de lobby en achter de muur gaan staan. Vervolgens alle agenten die binnen komen afgeknald tot ik mijn 6 sterren level had en toen ben ik de lift ingestapt en het huis ingegaan. Als je daar zorgt dat je niet te dicht bij de ramen komt (helikopters), dan overleef je die 5 minuten met alle gemak van de wereld.

Om je wanted level daarna kwijt te raken ga je op bed liggen en sla je 't spel op. Als je weer wakker word is je wanted level weg.

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het eiland helemaal rechts nog niet hebt (weet niet hoe het precies heet :7) kan je naar de "helitours" gaan, en daar een helicopter jatten. Dan vlieg je naar het eiland wat je niet hebt vrij gespeeld, en heb je meteen 6 sterren. Dan moet je maar een beetje in de politiecirkel blijven vliegen, want je moet oppassen voor de Annihilators ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ook kan doen is op het vliegveld in de muur gaan.

Dit is wel lame om te doen, maar het werkt wel en je word niet geraakt. :D

Weet trouwens niet of dit op de PC ook kan en of het inmiddels al verholpen is door een patch.

Zal jou manier is proberen op de PC Kai-Shockwave, kijken of het werkt.

Wil graag alle achievements halen voor de pc op de multiplay achievements na.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ook kan doen is op het vliegveld in de muur gaan.

Dit is wel lame om te doen, maar het werkt wel en je word niet geraakt. :D

Weet trouwens niet of dit op de PC ook kan en of het inmiddels al verholpen is door een patch.

Zal jou manier is proberen op de PC Kai-Shockwave, kijken of het werkt.

Wil graag alle achievements halen voor de pc op de multiplay achievements na.

Tja, die achievements halen is ook iets wat ik wil, maar ik haal er eerlijk gezegd geen voldoening uit als ik dat moet bereiken door gebruik te maken van glitches. Ik speel overigens GTAIV op de PC, maar ik weet niet of die glitch er zit.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik 6 sterren wil rij ik eerst naar een parking met ongeveer 4 verdiepingen, ik sta op het voorlaatste verdieping zodat de helekopters mij niet kunnen raken en dan schiet ik gewoon iedereen neer, en dan kom je zo ook wel aan die 6 sterren en dan kan je die archievement/thropie makkelijk halen

Link to comment
Delen op andere websites

Krijg je ook de tropy van One man army (ofzoiets) als je d.m.v. naar het ovlgende eiland zwemmen politie achter je aan krijgt?

Als je dat 6 sterren Wanted Level voor minstens 5 minuten kan behalen wel ja. Maar dat betwijfel ik aangezien je al zwemmend zo dood bent, want je kan je niet verdedigen.

Doe dit dus best wanneer je Algonquin (het tweede eiland) net hebt vrijgespeeld, neem dan een helikopter en vlieg boven Alderney. Houd dit 5 minuutjes vol, dit mag geen probleem zijn, en je hebt de Achievement!

Link to comment
Delen op andere websites

Krijg je ook de tropy van One man army (ofzoiets) als je d.m.v. naar het ovlgende eiland zwemmen politie achter je aan krijgt?

Als je dat 6 sterren Wanted Level voor minstens 5 minuten kan behalen wel ja. Maar dat betwijfel ik aangezien je al zwemmend zo dood bent, want je kan je niet verdedigen.

Doe dit dus best wanneer je Algonquin (het tweede eiland) net hebt vrijgespeeld, neem dan een helikopter en vlieg boven Alderney. Houd dit 5 minuutjes vol, dit mag geen probleem zijn, en je hebt de Achievement!

:D Bedankt,voor de reactie.

Ik had het 3 minuten 11 seconden vol gehouden in het water:P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...