ludas Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 waar hoet ik haar naar toe nemen om veel procent met haar te krijgen? er staat op wikigta eten: in elke bar... waar gaan jullie met haar heen (als jullie haar daten)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Bijvoorbeeld. Comrades Bar. In Hove Beach. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ik vind het wel leuk aan Carmen dat je ermee naar de stip club kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Dat kan je met iedereen. Alleen niet iedereen zal het waarderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) Ik neem haar vaak mee naar het superstar cafe,voor meer info http://nl.wikigta.org/wiki/Carmen_Ortiz . Bewerkt: 26 januari 2009 door danoontje_nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Mijn keuze gaat uit naar: Kiki Jenkins. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Mijn keuze gaat uit naar: Kiki Jenkins. ^^ Kiki?die jaloerse kip? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Mijn keuze gaat uit naar: Kiki Jenkins. ^^ Die zaag. Daar mag je niets bij doen en altijd maar je doet toch niks slechts hé? Boeboeboe ik ga huilen als je iets slechts gaat doen BOEBOEBOE!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Mijn keuze gaat uit naar: Kiki Jenkins. ^^ Die zaag. Daar mag je niets bij doen en altijd maar je doet toch niks slechts hé? Boeboeboe ik ga huilen als je iets slechts gaat doen BOEBOEBOE!! Hoezo, " Die Zaag " Ik vind haar beter dan Carmen Ortiz. En dan ga ik nog eerder voor Michelle. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Mijn keuze gaat uit naar: Kiki Jenkins. ^^ Die zaag. Daar mag je niets bij doen en altijd maar je doet toch niks slechts hé? Boeboeboe ik ga huilen als je iets slechts gaat doen BOEBOEBOE!! mijne naar Sabina Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Wie is Sabina? Maar het gaat over de meiden die je ook echt kan daten. Anders ging mijn stem uit naar Miss Understood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ludas Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 bedankt ik ga in een pak van perseus, haal haar op in een zilveren banshee en ga dan naar het superstar cafe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Ok, hopelijk heb je het al gedaan? Hoe vond ze het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Ok, hopelijk heb je het al gedaan? Hoe vond ze het? Neem gewoon een pak van Perseus, en haal haar op in een Huntley Sport. Ga dan naar Jerkov's bar (Alqonquin midden-rechts). Bewerkt: 27 januari 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Dit bedoel ik niet.. Ik bedoel hoe het ging. Verliep het goed? Mocht je mee naar binnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.