ludas Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Dit bedoel ik niet.. Ik bedoel hoe het ging. Verliep het goed? Mocht je mee naar binnen? ja ik mocht naar binnen! ik ga nu de tip van dvt uitproberen! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 De Burger Shot om de hoek vond ze ook al goed bij mij Da's veel gemakkelijker. Ik gebruik de vriendinnenfunctie alleen zodat ik er zelf profijt van heb. Je hebt nog het meest aan Kiki, alhoewel die wel het snelste jaloers is. Reageren
ludas Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 sorry dat ik het vraag maar... wat gebeurt er eigenlijk als ze jaloers word? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 sorry dat ik het vraag maar...wat gebeurt er eigenlijk als ze jaloers word? Dan moet je met haar uitgaan. Maar je mag dan niks verkeerd doen. Anders dumpt ze je. Reageren
rakker126 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Sabina kan je ook daten in gta4 Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Sabina kan je ook daten in gta4 Nee hoor de enige die je kan daten zijn: Kiki Jenkins aka lawchick dan heb je nog Carmen aka Sobohoe en als laatste heb je Alexandra Chilton aka Alex.verder heb je nog de vriendinnen in de verhaalijn en dat zijn michelle en kate. Bewerkt: 28 januari 2009 door danoontje_nl Reageren
rakker126 Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Ik zal binnenkort een screenshot ervan plaatsen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.