Klaasvaak-nl Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Tips & Ideeen welcome Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Nice gemaakt. Enige wat ik niet mooi vind is die glinstertjes. Dat vind ik er niet bij passen. Maar echt perfect. 8/10 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 @ Hierboven Hoezo perfect? je geeft een 8 en je zegt perfect. ontopic : Hij is wel leuk, Alleen de rechter render is niet mooi ingeblend, En het witte stuk linksonderin had je, IMO, Wel mogen opvullen. Hij ziet er ook afgewerkt uit, En je hebt ook texture's gebruik zie ik. Nice, Alleen zijn de effecten niet altijd even mooi. Verder is het gewoon een normale signature, Mooi. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik bedoelde dan natuurlijk voor de rest perfect. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.