Jump to content

Wat vind jij het slechtst aan GTA IV?


NickOwnage

Slechtste aan GTA IV.  

146 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij het slechtste aan GTA IV.

    • De Graphics.
      4
    • De Muziek/Radio
      19
    • De Cheats
      27
    • De Missies.
      6
    • Multiplayer
      23
    • Gameplay
      6
    • Anders
      38


Recommended Posts

Wat vind jij het slechtst aan GTA IV?

Ik vind zelf Multiplayer. Hij raakt vaak disconnected maar de Gameplay is wel snel. :bonk:

Ik vind De Gameplay, De Graphics, En de Muziek ook een van de beste.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    20

  • Sprunk

    3

  • GTA Haas

    3

  • PSP-Keeper

    3

De Gameplay. Ze hebben zeker veel fouten gemaakt in de gameplay. Neem als voorbeeld de trage gameplay. Dit speelt gewoon niet prettig. En in een auto kun je ook niet de volledige schade aanrichten zoals in elke GTA. Het is allemaal een tikkeltje té realistisch, en dat is zeker niet leuk!

Verder is de game wel leuk om te spelen, zo af en toe. Maar nadat je de game uitspeelt, word het zeker wat minder ;)

Bewerkt: door PSP-Keeper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het verschil van GTA SA. Als je dan lang genoeg op je auto blijft slaan met Baseball bat dat dan je auto in de fik vliegt. :duh:

Alleen hier is het zo.. Als je de kofferbak van opzij raakt vliegen de banden in de fik.. En springt de bestuurder brandend uit de auto. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het verschil van GTA SA. Als je dan lang genoeg op je auto blijft slaan met Baseball bat dat dan je auto in de fik vliegt. :duh:

Alleen hier is het zo.. Als je de kofferbak van opzij raakt vliegen de banden in de fik.. En springt de bestuurder brandend uit de auto. :duh:

Proberen _O_

Ik vind het helemaal geen slecht spel, ik vind het super om te spelen! elke keer als ik het spel speel, zie ik wel iets nieuws ook al is het maar iets heel kleins ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het verschil van GTA SA. Als je dan lang genoeg op je auto blijft slaan met Baseball bat dat dan je auto in de fik vliegt. :duh:

Alleen hier is het zo.. Als je de kofferbak van opzij raakt vliegen de banden in de fik.. En springt de bestuurder brandend uit de auto. :duh:

Ja dat sloeg ook helemaal nergens op he. Ik vind slecht dat je in GTA IV minder kunt doen. maar het verhaal vind ik toch wel het best.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vind jij het slechtst aan GTA IV?

Ik vind zelf Multiplayer. Hij raakt vaak disconnected maar de Gameplay is wel snel. :bonk:

Ik vind De Gameplay, De Graphics, En de Muziek ook een van de beste.

ik ben het met NickOwnage eens

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik slecht vind aan GTA IV:

  • Wel een motorhelm maar geen autogordels.
  • Als je met helm en al in het water terecht komt gooit Niko die helm pas af als hij aan land is. Normaal gesproken zou je die toch als eerste afdoen?!
  • Als je met helm in een auto stapt verdwijnt ie zomaar in het niets. Hans Klok?
  • Als je een andere auto hard aanrijdt en de bestuurder dood/bewusteloos achter het stuur blijft zitten of uit z'n auto valt is er vaak niets aan de hand met de passagiers in die auto.
  • Als je een dode/bewusteloze bestuurder achter het stuur vandaan haalt en niet instapt loop je het risico op een wanted level van 1 ster voor het stelen van een auto. Misschien wilde je 'm alleen maar reanimeren (helpen). :puh: ... Of alleen maar z'n geld pakken. :$
  • Het aloude bekende minpunt (in meerdere GTA's): als jij in een bepaald voertuig rijdt rijden er ineens meer van dat voertuig rond. Zeker als je dat voertuig normaal gesproken bijna nooit ziet.

Verder heb ik niet veel aan te merken op het spel, in vergelijking met GTA:SA is de engine vele malen verbeterd. ^_^ Het spel is nog realistischer dan voorgaande GTA's, eindelijk ontploffen de auto's niet zomaar als die op z'n dak ligt (dat doen ze in het echt ook niet).

Link to comment
Delen op andere websites

Het grappige is juist dat ik met de genoemde opties de minste problemen heb. De meeste dingen vind ik zelfs geweldig. De graphics, de gameplay, de storyline, en zelfs de cheats (juist omdat 't er zo weinig zijn, denk ik, ook al ben ik naar genoeg iemand die van jongs af aan niet zonder GTA't). Ik heb alleen moeite met de beperkte hoeveelheid dingen om te doen. Je kan (als je 100% hebt) bowlen, darten, poolen, rijden, politie-achtervolgingen nabootsen en shootings starten. Verder vermaak je je met de multiplayer mode en daar wil Rockstar ons mee stil houden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat er behoorlijk wat foutjes in zitten:

- De AI. Schijnbaar weten ze niet dat de kleur rood in een stoplicht betekend dat je moet wachten. Dus elke keer als jij eens rustig voor een stoplicht staat te wachten rijd een weer zo'n kutviool tegen je aan en is je auto gelijk beschadigd. :duh:

- Dat je altijd binnen een uur bij je vrienden moet zijn. Dus als je eens in Alderney rijdt, en Roman belt om te gaan poolen, dan moet je binnen een uur (2 minuten echte tijd) bij Roman zijn, want anders word tie boos. :duh:

- Dat de ambulance niet echt werk. Ik had eens iemand aangereden en hij lag op de grond met veel pijn. Dus ik bel 911 en vraag om een ambulance. Dan komen ze naar je toe, ze stappen uit. Je roept ze nota bene nog (E), en ze gaan gewoon weer weg. Niemand die dat arme gewonde vrouwtje helpt. Zouden ze in het echt eens moeten doen. :duh:

- Dat er bij de meeste Burgerschot restaurants en andere toko's geen parkeerplaatsen zijn. :duh:

- Mensen die overteken als het stoplicht voor jou net op groen springt. :duh:

En zo zijn er denk ik nog wel een paar anderen. ^_^

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...