Jump to content

Wat vind jij het slechtst aan GTA IV?


NickOwnage

Slechtste aan GTA IV.  

146 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij het slechtste aan GTA IV.

    • De Graphics.
      4
    • De Muziek/Radio
      19
    • De Cheats
      27
    • De Missies.
      6
    • Multiplayer
      23
    • Gameplay
      6
    • Anders
      38


Recommended Posts

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    20

  • Sprunk

    3

  • GTA Haas

    3

  • PSP-Keeper

    3

heb het al gezegt maar na een uur worstelen het de serverbrowser bij multiplayer , moet ik echt zeggen , dat dit echt KUT is. Rockstar doe er wat aan potjandriedubbeltjes........ik game al 10 jaar maar dit is het meest instabiele programmaatje wat ik ooit heb meegemaakt.......

slechter als battlefield vietnam toen ie net uitkwam? ja nog slechter........

als ik nou 1 op de 10 keer een keer kon joinen zou ik huilen maar niet klagen, maar dit??? sjiiiiiiiiiiit

vet spel, vette gameplay, wat?vettemultiplayer als ik 1 op de 20 keer een keer kan joinen

ik ga Carmen maar weer een keer neuken in singelplayer..........

:N:N

Link to comment
Delen op andere websites

Het ontbreken van special abbility's van voertuigen:

- Trucks kunnen geen trailers aankoppelen / trucking missie ontbreekt helemaal.

- Toweltruck die voorkwam in SA ontbreekt helemaal

- Bij de Auto trailer (truck waarop auto's vervoert kunnen worden) is het onmogelijk om een auto op de truck te

krijgen.

- Het ontbreken van car modding

Mijn verwachtingen voor GTA IV waren voornamelijk gebaseerd op de ervaring die ik had met SA. Deze game was zeer uitgebreidt met mogelijkheden buiten de verhaallijn. Ik snap gewoon niet dat Rockstar dat allemaal volledig heeft teruggeschroefd naar een minimum.

Heeft dit misschien iets te maken met het feit dat de game eerst op de ps3 en xbox is uitgebracht.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 4 is wel heel goed met gaphics en gamplay, maar GTA 4 is niet zo uitgebreid als GTA SA met al zijn ruimte.

Ik mis ook wel een beetje dat je geen auto's kunt tunen, niet kunt gokken, en geen gangs hebt.

Als dat in GTA 4 zat dan had ik iets langer zoet geweest, en dan had hij niet nu al in de kast gestaan. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Het ontbreken van special abbility's van voertuigen:

- Trucks kunnen geen trailers aankoppelen / trucking missie ontbreekt helemaal.

- Toweltruck die voorkwam in SA ontbreekt helemaal

- Bij de Auto trailer (truck waarop auto's vervoert kunnen worden) is het onmogelijk om een auto op de truck te

krijgen.

- Het ontbreken van car modding

Mijn verwachtingen voor GTA IV waren voornamelijk gebaseerd op de ervaring die ik had met SA. Deze game was zeer uitgebreidt met mogelijkheden buiten de verhaallijn. Ik snap gewoon niet dat Rockstar dat allemaal volledig heeft teruggeschroefd naar een minimum.

Heeft dit misschien iets te maken met het feit dat de game eerst op de ps3 en xbox is uitgebracht.

De reden hiervoor is dat IV een geheel nieuwe engine heeft. Net als bij GTA III toen die uitkwam. Daarom dus ook dat de volgende GTA niet V zal heten, maar waarschijnlijk iets als Vice City of San Andreas zal zijn. Zelfde engine (en graphics), maar meer mogelijkheden.

In de volgende GTA zullen modding, het aankoppelen van trailers aan trucks en dergelijke waarschijnlijk wél mogelijk zijn.

Bewerkt: door wearenotreal
Link to comment
Delen op andere websites

Dat maakt niks uit want op de PS3 en XBOX360, kun je dit ook niet.

Ik weet dat deze opties er op de ps3 en xbox niet aanwezig zijn, maar ik had gehoord dat dit kwam omdat het spel in eerste instantie is uitgebracht op de console. Waardoor beperkingen waren mbt beschikbare knoppen e.d. om dit soort opties te realiseren. Ben totaal niet thuis op de console , maar vond dit al een vreemd verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan Niko niet veel aanpassen.

Saaie kleding.

Veel gebouwen maar meeste zonder functie.

Jammer dat niet dik/dun kan worden zoals in GTA SA.

Dat je geen andere vecht stijl kan leren.

Maar voor de rest beste GTA tot nu toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Het slechtste aan GTA vind ik dat er zoveel mensen zitten te zeiken dat GTA IV niet zo goed is. Maar die mensen spelen dan 5 minuten en zeggen dan : O wat saaaaai :7

Ik zelf vind aan GTA bijna alles goed. Hier en daar hadden ze wat kleine dingen beter kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook gewoon dat GTA niet te groot moet worden, en gewoon alleen weer voor de PC komt. :D

WEER ALLEEN voor de pc?

Dat zou niet slim zijn van rockstar want ik denk toch dat meer mensen hem op de consoles hebben dan op de pc.

En welke GTA is dan alleen op de pc uitgekomen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...