Jump to content

Wat vind jij het slechtst aan GTA IV?


NickOwnage

Slechtste aan GTA IV.  

146 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij het slechtste aan GTA IV.

    • De Graphics.
      4
    • De Muziek/Radio
      19
    • De Cheats
      27
    • De Missies.
      6
    • Multiplayer
      23
    • Gameplay
      6
    • Anders
      38


Recommended Posts

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    20

  • Sprunk

    3

  • GTA Haas

    3

  • PSP-Keeper

    3

De muziek. Hans Oberlander en Mary-Beth Maybell waren blijkbaar onovertrefbaar want nu noemen de hosts alleen nog maar het nummer op en dat is het dan. Dan heb je nog wel Laslow met zijn 2.0 maar dat is ook zo'n zeikerd.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gta iv voor mijn verjaardag gekregen ( als ik die niet 'kreeg' had ik hem zelf gekocht :Y )

en instaleer ik het ( ben anderhalf uur bezig mee bezig geweest ) speel ik het vijf mins moet ik ff wat voor mijn ma doen dus zet ik pc uit.

ff later kom ik trug wil ik weer verder spelen start gta g.v.d niet meer op :cry:

( ik druk gewoon op 'play' en krijg alleen dat kleine zwarte shermpje )

hoor dat mijn pc de cd leest en daarnaar stopt ie weer zwarte schermpje ook verdwenen :?

dus dat vindt ik kut aan gta 4.

sorry voor de catholieken onder ons :engel:

ps:als iemand een oplossing weet wil ik die dolgraag weten.

pps:ben niet alte vaak op gtaforum dus pm helpt meer.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gta iv voor mijn verjaardag gekregen ( als ik die niet 'kreeg' had ik hem zelf gekocht :Y )

en instaleer ik het ( ben anderhalf uur bezig mee bezig geweest ) speel ik het vijf mins moet ik ff wat voor mijn ma doen dus zet ik pc uit.

ff later kom ik trug wil ik weer verder spelen start gta g.v.d niet meer op :cry:

( ik druk gewoon op 'play' en krijg alleen dat kleine zwarte shermpje )

hoor dat mijn pc de cd leest en daarnaar stopt ie weer zwarte schermpje ook verdwenen :?

dus dat vindt ik kut aan gta 4.

sorry voor de catholieken onder ons :engel:

ps:als iemand een oplossing weet wil ik die dolgraag weten.

pps:ben niet alte vaak op gtaforum dus pm helpt meer.

Dat probleem heb ik precies hetzelfde op dit moment. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Het slechts vind ik de remafstand van de auto's lol voor de rest is vind ik gta IV helemaal ok _O_

Dat is realisme, dus dat is juist een sterk punt.

Maar het is wel even wennen vergelijkbaar met de vorige GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

-Wanneer je op de weg loopt en voor auto staat die aankomt rijden dat ze bijna altijd tegen je aan rijden. Net alsof ze je pas zien op het laatste moment. :puh: Nu speel ik er meestal een beetje op in door een beetje mee te lopen. xD

-Dat er geen autotune functie voor de radio is. Iedere keer als ik in een andere auto stap heb ik weer een zender die twee of drie zenders naast de zender zit die ik net beluisterde.

-Dat je geen gordel kan omdoen om te voorkomen dat je uit het raam vliegt.

-Soms wanneer je heel erg hard tegen een auto aanrijdt stappen de mensen brandend uit..

-De meest irritante en vervelende: de opstart logo's van Rockstar Games. Regelmatig als GTA IV crasht moet ik die hele reeks weer zien. :duh:

-Soms als je een missie aan het doen bent en een auto nodig hebt, dat er dan alleen maar van die megaslome bakken rijden. Die nog nooit van 'snel' optrekken gehoord hebben. :puh:

-Die grijze flikkerende vlakken soms.

-Bij avondval en op drukke punten een schokkerend beeld... :(

--------

Maar naast deze nadelen vind ik GTA IV toch een geweldig spel, want er zijn ook heel erg veel voordelen! Zo vind ik het realisme bijvoorbeeld heerlijk. Zoals het omvallen van lantaarnpalen of wanneer je heel erg hard tegen de achterste zijkant van een auto aanrijdt dat er dan een grote deuk inzit. (In de voorgaande GTA's had je alleen maar wat deukjes en dat er iets krom stond)

Ik had van te voren gedacht dat GTA IV erg ging tegenvallen. Maar al gauw na het vele kijken van filmpjes vond ik het een geweldig spel! :D

Bewerkt: door X-Qyeh
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat je geen huizen ken kopen.

En dat je trainen en dat je geen homie`s.

En dat er geen makkelijk manier is om aan geld de komen.

En geen bedrijf niet gokken.

De spel door de misse enz korter is dan gta sa

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gta iv voor mijn verjaardag gekregen ( als ik die niet 'kreeg' had ik hem zelf gekocht :Y )

en instaleer ik het ( ben anderhalf uur bezig mee bezig geweest ) speel ik het vijf mins moet ik ff wat voor mijn ma doen dus zet ik pc uit.

ff later kom ik trug wil ik weer verder spelen start gta g.v.d niet meer op :cry:

( ik druk gewoon op 'play' en krijg alleen dat kleine zwarte shermpje )

hoor dat mijn pc de cd leest en daarnaar stopt ie weer zwarte schermpje ook verdwenen :?

dus dat vindt ik kut aan gta 4.

sorry voor de catholieken onder ons :engel:

ps:als iemand een oplossing weet wil ik die dolgraag weten.

pps:ben niet alte vaak op gtaforum dus pm helpt meer.

Dat probleem heb ik precies hetzelfde op dit moment. :bonk:

maar ik heb nu 5 video kaarten er in en 20gb -RAM- kort dehele pc omgebouwd

dus ik kan nu op het hichest :dans:

maar als nog gta iv valt heel erg .T-E-G-E-N. :duh:

en ook heel erg jamer voor de mensen die hem halen en geen goede pc hebben :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan GTA 4 spelen op de PC, maar dan o-zo-traag. Is gewoon niet leuk meer. Ik speel alles op LOW. Ik word constant disconnect van een server op multiplayer. Hij zegt: ''You have been disconnected from the server because your pc is running too slowly'' ofzoiets. En zo heb je nog wel veel meer minpunten.

Kortom: GTA IV eist erg hoge specificaties van je pc.

Een pluspuntje is dat de graphics erg mooi zijn.

Gr. Lajos.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan GTA 4 spelen op de PC, maar dan o-zo-traag. Is gewoon niet leuk meer. Ik speel alles op LOW. Ik word constant disconnect van een server op multiplayer. Hij zegt: ''You have been disconnected from the server because your pc is running too slowly'' ofzoiets. En zo heb je nog wel veel meer minpunten.

Kortom: GTA IV eist erg hoge specificaties van je pc.

Een pluspuntje is dat de graphics erg mooi zijn.

Gr. Lajos.

Ik kan ook nooit op Multiplayer maar normaal loopt hij wel goed. Je moet bij game even de optie dat hij de laatste 30 secondes opneemt uitzetten zodat hij weer soepeler loopt. En voordat je de game start alle programma's sluiten (denk aan MSN etc.).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...