Jump to content

Wat vind jij het slechtst aan GTA IV?


NickOwnage

Slechtste aan GTA IV.  

146 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij het slechtste aan GTA IV.

    • De Graphics.
      4
    • De Muziek/Radio
      19
    • De Cheats
      27
    • De Missies.
      6
    • Multiplayer
      23
    • Gameplay
      6
    • Anders
      38


Recommended Posts

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    20

  • Sprunk

    3

  • GTA Haas

    3

  • PSP-Keeper

    3

maar ik heb nu 5 video kaarten er in en 20gb -RAM- kort dehele pc omgebouwd

Juist.

De spelling van het woordje High is btw niet helemaal juist. :N

Maar ik begin zo langzamerhand echt te balen van die disconnections in MP. Je kunt echt niet langer dan 5 minuten spelen zonder eruit gegooid te worden. Laten we hopen dat dit in de toekomst beter word.

De rest heb ik een paar pages terug al gepost.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op anders gestemd omdat hetgene wat mij in deze game het meest stoort het overdreven realisme is. Realisme in games is natuurlijk soms wel leuk, maar niet als daardoor de game minder plezierig wordt. Laat de "over the top" gameplay van de vorige GTA's maar terugkomen, niemand die klaagt denk ik.. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu toch wel iets anders...

Wat ik echt irritant vind en een groot minpunt vind, is dat je niet met meerdere uit je 'friend-list' gewoon een Ranked DM of TDM kan doen, dan moet je helemaal omslachtig precies tegelijk klikken om er bij elkaar in te komen..

Je kan natuurlijk een TDM of DM doen met elkaar, maar dat gaat automatisch in Party-Mode, dus dan krijg je geen geld :duh::duh:

Ik heb met anders spellen wel gewoon dat je met Friends en Ranked game kan doen (Forza 2 en Halo 3 bijvoorbeeld)

Link to comment
Delen op andere websites

5. Je kan niks als je 100% hebt :)

Dit snap ik ff niet :puh: . Je hebt altijd nog de mogelijkheid om gewoon heerlijk door de stad te gaan rijden, je kunt achievements/trophies halen voor GTA 4, en (als je een Xbox 360 hebt) kun je altijd nog The Lost and Damned gaan kopen, om vervolgens daarvoor te gaan, en natuurlijk heb je ook nog de Multiplayer, waarbij je ook nog vele uurtjes kunt genieten.

Dus ja, ik vind dat er keus genoeg is, eigenlijk ;)

Waarschijnlijk bedoeld hij dat je niet bijv. een tank kan vrijspelen als je 100% hebt, net als in bijv. GTA LCS

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Auto's die spontaan naar links/rechts gaan als jij er aan komt met hoge snelheid...

Taxi's die ergens tegenaan botsen als ze je afzetten en als je uitstapt nog over je heen rijden ook...

Zijn kleine dingetjes, maar wel eren super irritante AI-tekortschieting.

Link to comment
Delen op andere websites

niet klagen over de graphics of snelheid van't spel.

als je zoals de hardcore people een console gebruikt met hdmi kabel

valt er helemaal niets slechts te vertelle over de graphics. Die zijn gewoon geniaal !!!

Het realisme mag alijd iets beter.. De game zelf is niet zo goed als gta SA op vlak van

mogelijkheden (vliegtuig hydra, stad woestijn country, modden vn car,...) maar

gameplay graphics en het verhaal zijn geniaal. net zoals multiplayer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind toch de missie's het slechtste, ze zijn mij iets te makkelijk (kan aan mij liggen), verder vind ik de gameplay wel goed, behalve de schuil-mode dat je dus om een hoekje kan kijken schieten, is leuk verzonnen maar het werkt niet erg goed...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...