Jump to content

Top 5 klachten - Xbox 360

Recommended Posts

Geplaatst:

De xbox staat in vara vandaag op nummer 1.

de xbox zorgt voor krassen op discs en de ring of death..

de jongen die een xbox had is al 4 keer vervangen door krassen en the ring of death. de nieuwe xboxen werden vernieuwd maar de spelletjes werden niet vergoed.

lol?

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Haas

7

• Forumrunner

4

• PSP-Keeper

4

• Sublime

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

de jongen die een xbox had is al 4 keer vervangen door krassen en the ring of death. de nieuwe xboxen werden vernieuwd maar de spelletjes werden niet vergoed.

lol?

Moet je daarvoor een topic aanmaken???

Geplaatst:

lol?

God, wat hebben jullie toch met die kut console's? Als je er niet zuinig op bent kan dat gebeuren ja, mensen spelen 6 uur door en krijgen problemen. Koop dan godverdomme een cooler, moet je hier nou een topic over aanmaken? Ik word hier zo pissig van zeg... :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

lol?

God, wat hebben jullie toch met die kut console's? Als je er niet zuinig op bent kan dat gebeuren ja, mensen spelen 6 uur door en krijgen problemen. Koop dan godverdomme een cooler, moet je hier nou een topic over aanmaken? Ik word hier zo pissig van zeg... :duh:

Wacht even, Tel even tot 10. Je reageert wel erg boos, Hoe dat?

EDIT : En het gebeurd ook pas als je 10 uur achter elkaar speelt. En voor zover ik weet, Weet ik geen reden om zolang te gamen.

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:

Iedereen zit maar te zeiken over die problemen over die console's, ik vind dat ze daarmee moeten kappen. We weten het al, sommige console's hebben problemen. Dat is vervelend voor die mensen, maar kap nou is met telkens een nieuw topic maken over die problemen, we weten het al!

Geplaatst:

Pff, vind het echt pure onzin. Al dat haat tegenover de Xbox 360, en dat het zogenaamd een 'slechte console' zou zijn, omdat het zo vaak kapot zou gaan. Oude koeien uit de sloot halen, want tegenwoordig is de Xbox 360 verbeterd met nieuwe chips, minder energieverbruik, minder kans op RROD, en de DVD Drives met krassen zijn tegenwoordig ook een wonder (Als je ze nu in de winkel zou gaan kopen)

Tevens gaat Microsoft hier goed mee om. Je hebt 2 jaar garantie op problemen met de 360, en één jaar extra op de RROD. Dus 3 jaar in totaal voor de RROD! En Microsoft vergoed ook de games die ze zelf gemaakt hebben. Het is in ieder geval beter dan de klantenservice van Sony! ;)

Geplaatst:
Pff, vind het echt pure onzin. Al dat haat tegenover de Xbox 360, en dat het zogenaamd een 'slechte console' zou zijn, omdat het zo vaak kapot zou gaan. Oude koeien uit de sloot halen, want tegenwoordig is de Xbox 360 verbeterd met nieuwe chips, minder energieverbruik, minder kans op RROD, en de DVD Drives met krassen zijn tegenwoordig ook een wonder (Als je ze nu in de winkel zou gaan kopen)

Tevens gaat Microsoft hier goed mee om. Je hebt 2 jaar garantie op problemen met de 360, en één jaar extra op de RROD. Dus 3 jaar in totaal voor de RROD! En Microsoft vergoed ook de games die ze zelf gemaakt hebben. Het is in ieder geval beter dan de klantenservice van Sony! ;)

Daar ben ik het volledig mee eens, ik heb nog nooit problemen gehad met mijn 360 of met mijn PS3. :)

Geplaatst:

Ik heb mijn console sinds de launch, 2 December '05, en ik heb nog maar één keer de RROD gehad. En dit viel heel toevallig op een moment waarin ik mijn 360 op een warme omgeving gebruikte. Oftewel: In die 3 jaar heb ik nog maar één keer een probleem gehad, en dat is helemaal niet veel voor een console dat zoveel gebruikt word (Jaja, minstens 2 uur per dag :puh: )

Dus ja, ik vind dit hele discussie overbodig gewoon. De PS3 heeft net zo veel, of misschien meer problemen alleen hier is minder van bekend ;)

Dus ja, ik vind dit hele discussie overbodig gewoon. De PS3 heeft net zo veel, of misschien meer problemen alleen hier is minder van bekend ;)

Geloof je dat nu zelf? :7

Dus 3 jaar in totaal voor de RROD! En Microsoft vergoed ook de games die ze zelf gemaakt hebben. Het is in ieder geval beter dan de klantenservice van Sony! ;)

Ach man, met de PS3 zijn er bijna geen problemen, dus er moet geen klantenservice zjn. Ohja, leg zelf eens de nadruk op dit:

En Microsoft vergoed ook de games die ze zelf gemaakt hebben.

De Xbox360 is gewoon slecht, accept it or not. En die zogezegde garantie is helemaal niet waar. Zoek maar eens naar de topics waar ze de Xbox 360 afkraken(hier op Gtaforum), en als je dan de post hebt gelezen van FerryN, dan zul je pas begrijpen dat het gewoon oplichting is. Reageer pas als je het gelezen hebt.

..en ik heb nog maar één keer de RROD gehad.

Oh ja joh, het is echt doodnormaal dat je console z'n moederbord doorbrandt. :7

kortom, die xbox is gewoon afgerafelt..

Wijze woorden. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Je hebt de Xbox 360, en die heeft 'ringen', zegmaar. Als je 3 groen brandende lampjes hebt, kun je zien dat het aanstaat. Maar als die lampjes rood branden, is het niet goed en dan heb je een RROD, oftewel: Je 360 is dan kapot ;)

en het is trouwens niet normaal dat je moederbord doorbrand.. das pas brandgevaarlijk..

Bewerkt: door Maikle
Geplaatst:

en het is trouwens niet normaal dat je moederbord doorbrand.. das pas brandgevaarlijk..

Ik kan hier zo pissig over worden, hou nou godverdomme eens op over die console's!!!! :@

Maar toch vind ik dit een onzinnig topic. :N

Het lokt alleen maar discussies en ruzies uit.

:slotje:

Bewerkt: door Ely
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...