Jump to content

Top 5 klachten - Xbox 360

Recommended Posts

Geplaatst:
Wat is Red Ring of Death :engel:

xbox_360_kapot_rrod.jpg

en dat betekent? Aan alleen een pic heb ik niets :7

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Haas

7

• Forumrunner

4

• PSP-Keeper

4

• Sublime

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

De Xbox360 is niet perfect, de PlayStation 3 is niet perfect. Niks is perfect dus houd er over op. :)

Geplaatst:
Dus ja, ik vind dit hele discussie overbodig gewoon. De PS3 heeft net zo veel, of misschien meer problemen alleen hier is minder van bekend ;)

Geloof je dat nu zelf? :7

Dus 3 jaar in totaal voor de RROD! En Microsoft vergoed ook de games die ze zelf gemaakt hebben. Het is in ieder geval beter dan de klantenservice van Sony! ;)

Ach man, met de PS3 zijn er bijna geen problemen, dus er moet geen klantenservice zjn. Ohja, leg zelf eens de nadruk op dit:

En Microsoft vergoed ook de games die ze zelf gemaakt hebben.

De Xbox360 is gewoon slecht, accept it or not. En die zogezegde garantie is helemaal niet waar. Zoek maar eens naar de topics waar ze de Xbox 360 afkraken(hier op Gtaforum), en als je dan de post hebt gelezen van FerryN, dan zul je pas begrijpen dat het gewoon oplichting is. Reageer pas als je het gelezen hebt.

..en ik heb nog maar één keer de RROD gehad.

Oh ja joh, het is echt doodnormaal dat je console z'n moederbord doorbrandt. :7

kortom, die xbox is gewoon afgerafelt..

Wijze woorden. :)

En geef eens een paar voorbeelden dan!

Geplaatst:
De Xbox360 is niet perfect, de PlayStation 3 is niet perfect. Niks is perfect dus houd er over op. :)

Alleen de Wii is perfect. :engel:

Geplaatst:

de ps3 heeft 4 quadcores, de xbox veel minder maar word toch veel warmer.. dan moet je wel nagaan dat de ps3 hele goede koeling heeft of de xbox klote koeling..

Geplaatst:
Wat is Red Ring of Death :engel:

xbox_360_kapot_rrod.jpg

en dat betekent? Aan alleen een pic heb ik niets :7

Als je een RROD hebt das teken dat er ergens iets mis is. (ik weet niet welk want ik heb een ps3) :puh:

Dan gaat je xbox kapot en kan je hem op sturen. :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)
Pff, vind het echt pure onzin. Al dat haat tegenover de Xbox 360, en dat het zogenaamd een 'slechte console' zou zijn, omdat het zo vaak kapot zou gaan. Oude koeien uit de sloot halen, want tegenwoordig is de Xbox 360 verbeterd met nieuwe chips, minder energieverbruik, minder kans op RROD, en de DVD Drives met krassen zijn tegenwoordig ook een wonder (Als je ze nu in de winkel zou gaan kopen)

Tevens gaat Microsoft hier goed mee om. Je hebt 2 jaar garantie op problemen met de 360, en één jaar extra op de RROD. Dus 3 jaar in totaal voor de RROD! En Microsoft vergoed ook de games die ze zelf gemaakt hebben. Het is in ieder geval beter dan de klantenservice van Sony! ;)

Idd. Zo kan ik ook wel een PS3 topic beginnen maar dat heeft niets geen nut.

Het is dan ook wel weer een PS3'er die dit topic begint... :schater:

En Maikle, ik heb liever wat problemen met 3 jaar garantie, dan een risico op problemen met maar 1 jaar garantie, op een apparaat dat volgens SONY zelf 10 jaar mee moet kunenn gaan.

En na die 1 jaar garantie hebben veel mensen ook nog een een defecte Blu-Ray laser.

Kijk maar naar Radar.

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Alleen de Wii is perfect. :engel:

wiibreak4qv8.jpg

nintendo-wii-controller-damage.jpg

Kuch?

Geplaatst:

Achja, het is waar, de zoekfunctie bestaat alleen maar voor de Superleden! :bonk::duh:

>>>Klik.<<<

>>>Klik.<<<

>>>Klik.<<<

>>>Klik.<<<

>>>Klik.<<<

In 1(of meerdere) van deze topics heeft FerryN gereageerd. Reageer pas nadat je de topics hebt gelezen. Overigens heeft hij in vele topics zijn ongenoegen terecht geuit, ik weet dus niet of dit ze allemaal zijn.

Geplaatst:
De xbox staat in vara vandaag op nummer 1.

de xbox zorgt voor krassen op discs en de ring of death..

de jongen die een xbox had is al 4 keer vervangen door krassen en the ring of death. de nieuwe xboxen werden vernieuwd maar de spelletjes werden niet vergoed.

lol?

God, wat hebben jullie toch met die kut console's? Als je er niet zuinig op bent kan dat gebeuren ja, mensen spelen 6 uur door en krijgen problemen. Koop dan godverdomme een cooler, moet je hier nou een topic over aanmaken? Ik word hier zo pissig van zeg... :duh:

Wacht even, Tel even tot 10. Je reageert wel erg boos, Hoe dat?

Zo reageert hij altijd. Hij heeft een heel kort staartje, of hele lange tenen.

Ontopic: Beide consoles hebben problemen, maar de Xbox 360 heeft er duidelijk veel meer. Microsoft wist dit al bij de lancering in 2005(!) maar hielden dat een tijdje verborgen. Dat was dom en dus kregen heel veel rechtszaken aan hun broek.

Ik had ergens in een krant gelezen als Microsoft maar $30,- meer aan beter spul erin had gezet, dat de RRoD 50% minder vaak zal voorkomen.

EDIT : En het gebeurd ook pas als je 10 uur achter elkaar speelt. En voor zover ik weet, Weet ik geen reden om zolang te gamen.

Forumrunner, dat is de grootste onzin die je daar vertelt. Denk je nou echt dat iedereen met RROD 10 uur achter elkaar speelt? Het is gewoon de Xbox 360 z'n fout, accept it or not. Erover discussiëren is gewoon zinloos. Trouwens vind ik het maar raar GTA_Haas, dat je volgens jou bij de Xbox 360 nog een extra cooler moet kopen? Amai hoor, als dit jouw droomconsole is, in de PS3 zit tenminste een degelijke cooler...Btw: Spelen in een koele ruimte verhelpt het probleem niet hoor, je maakt me niet wijs dat het in elk huishouden te warm is. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
de ps3 heeft 4 quadcores, de xbox veel minder maar word toch veel warmer.. dan moet je wel nagaan dat de ps3 hele goede koeling heeft of de xbox klote koeling..

Daarom kan je een cooler kopen lul... :duh:

Geplaatst:

Achja, het is waar, de zoekfunctie bestaat alleen maar voor de Superleden! :bonk::duh:

>>>Klik.<<<

>>>Klik.<<<

>>>Klik.<<<

>>>Klik.<<<

>>>Klik.<<<

In 1(of meerdere) van deze topics heeft FerryN gereageerd. Reageer pas nadat je de topics hebt gelezen. Overigens heeft hij in vele topics zijn ongenoegen terecht geuit, ik weet dus niet of dit ze allemaal zijn.

Sjonge jonge zeg, dat zijn fanboys... :7

De xbox staat in vara vandaag op nummer 1.

de xbox zorgt voor krassen op discs en de ring of death..

de jongen die een xbox had is al 4 keer vervangen door krassen en the ring of death. de nieuwe xboxen werden vernieuwd maar de spelletjes werden niet vergoed.

lol?

God, wat hebben jullie toch met die kut console's? Als je er niet zuinig op bent kan dat gebeuren ja, mensen spelen 6 uur door en krijgen problemen. Koop dan godverdomme een cooler, moet je hier nou een topic over aanmaken? Ik word hier zo pissig van zeg... :duh:

Je hebt wel al een grote woordenschat voor een 10-jarige zeg, toen ik tien was kende ik zulke taal amper.

Maargoed, waarom hiervoor een topic aangemaakt moest worden weet ik ook niet.

Daarnaast is de RROD al grote deels verholpen(bij de nieuwe moederbord voornamelijk).

Dus wss hebben ze alleen naar de oudere x360'ers gekeken.

Maarja, DVT, wat boeit het dat een PS3'er dit topic geopend heeft, als een X360'er dit gelezen had, was wss hetzelfde gebeurd of hij wou niet onder ogen zien dat een X360(voornamelijk in beginfase) gewoon snel kapot ging/gaat.

Sjonge jonge zeg, dat zijn fanboys... :7

En dat zeg diegene met eerst 'PS3forlife' in zijn msn naam en had er volgens PS3 in zijn emailadres staan :bonk:.

Bewerkt: door FerryN
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...