Gijsso Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 de ps3 heeft 4 quadcores, de xbox veel minder maar word toch veel warmer.. dan moet je wel nagaan dat de ps3 hele goede koeling heeft of de xbox klote koeling.. Daarom kan je een cooler kopen lul... Staat weer iemand op je te korte staartje?
Ferre Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Je kunt dan wel alles gaan afzeiken of verdedigen, maar wat schieten jullie ermee op?
Dvt Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Je kunt dan wel alles gaan afzeiken of verdedigen, maar wat schieten jullie ermee op? Niks.
dynastus Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Uhmm.Een playstation 3 is veel duurder als een xbox je kan dan verwachten dat ie beter is gebouwd. 2:Wat makt het voor ene flikker uit of je nou een xbox360 of een ps3 hebt want je kiest er zelf voor... En ten tweede als je een concole wilt met een lange levensduurt koop dan een nintendo 64 ps2 of ps1 die gaan pas lang mee en zijn we af van het gezeik.
Galiorix Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) de ps3 heeft 4 quadcores, de xbox veel minder maar word toch veel warmer.. dan moet je wel nagaan dat de ps3 hele goede koeling heeft of de xbox klote koeling.. 4 quad cores? De cell processor heeft in ieder geval géén 4 quad cores. Het is in feite (om het maar even kort en bondig uit te leggen) een processor die naast het rekenwerk meteen ook het grafische gedeelte voor zijn rekening neemt, in een computer doen de CPU en de GPU dat afzonderlijk. Het is trouwens onzin dat je pas na 10 uur gamen problemen krijgt met een RROD, mijn vriend had gewoon al tijden last van een los zittende GPU (als de XBox warm was, las hij vaak DVDtjes niet) en uiteindelijk werd het contact met de socket verbroken, waardooor hij de RROD kreeg. Het is een feit dat dit door slordigheid van Microsoft kan gebeuren, maar met de huidige serie is alles prima opgelost en de kans op een RROD is bij een goed geventileerde ruimte gewoon heel erg klein. En ook het probleem met de krassen is met de BenQ drive (als ik het goed heb) gewoon opgelost, dus de grootste struikelblokken van de Xbox360 zijn gewoon verholpen. En alle 3 de consoles hebben hun eigen kwaliteiten en onhebbelijkheden. Bewerkt: 26 januari 2009 door Galiorix
Fiegel5 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Ik heb persoonlijk ook een Xbox. Mijn nadeel is dat het ding een herrie maakt die ik aan het eind van kamer nog kan horen. Maar door je geluid wat op te porren hoor je dat vrijwel niet meer. Krassen op mijn games heb ik wel, of ik dat zelf heb gedaan of de Xbox weet ik niet. Het enige nadeel zijn de kleine kinderen (8-10) die door hun headset zitten te schreeuwen . Bewerkt: 27 januari 2009 door Fiegel5
PSP-Keeper Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik heb persoonlijk ook een Xbox. Mijn nadeel is dat het ding een herrie maakt die ik aan het eind van kamer nog kan horen. Maar door je geluid wat op te porren hoor je dat vrijwel niet meer. Krassen op mijn games heb ik wel, of ik dat zelf heb gedaan of de Xbox weet ik niet. Het enige nadeel zijn de kleine kinderen (8-10) die door hun headset zitten te schreeuwen . Ik heb zelf een 360 van het oude model én het nieuwe model gehad. Verschil is groot in het geluid, en dat komt met name door 2 dingen, en dat zijn de Fans en de DVD Drives. Als je van beide het nieuwste soort hebt (Uit mijn hoofd was dat de BenQ - Lite-On van de DVD Drive) dan heb je geen herrie meer En als je je games op de harde schijf zet, heb je ook geen last meer van het geluid
Ikkes Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Het topic is naast het feit dat het overbodig is (er zijn er al vele van) ook niet echt de ordelijkheid zelve. Daarom zal ik hier vakkundig een hangslot op hangen . Niet eens met slotje? Stuur een PB!
Recommended Posts