peter99 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 ik heb met de packages niet op nummer gezoecht maar de laatse kan ik niet vinden ik heb vc overhoop gehaald ik heb op[ alle plakken gekeken ,maar hij was spoorloos ,ook op die bil boarden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 ik heb met de packages niet op nummer gezoechtmaar de laatse kan ik niet vinden ik heb vc overhoop gehaald ik heb op[ alle plakken gekeken ,maar hij was spoorloos ,ook op die bil boarden ja hoe moeten wij dat weten welke package je nog moet vinden in vicecity zijn er wel 100packages dus het is voor ons super lastig welke package je nog moet hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) kijk op gtagames.nl bij de kaarten voor de hidden packs :rolleyes: B) edit: te groot plaatje weggehaald Bewerkt: 29 april 2005 door BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Ja.. Gewoon op google zoeken en of hier op Gtagames site kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Op vicecity.gtagames.nl staan volgensmij alle HP's, of 43-100 er ook al bij staat weet ik niet, maar 1-42 in ieder geval wel, moet je daar maar even bij kijken, jammer genoeg hebben we nog geen screens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.