sparky11 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 titels zeggen het al... jouw top 4 beat em up games hier de mijne 1.tekken 2.mortal kombat 3.soul calibur 4.street fighter zoiets denk ik en ik vind dead or alive en virtua fighter ook wel vet.. nouwja.. zetje lijstje maar neer en discuseer Reageren
thomas1010 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Ik heb een top 3 en dat is zo 1: tekken 2:street fighter 3:mortal kombat. Reageren
PowerPats Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Ik haat beat em up games dat is de hele tijd alleen maar button bashen zo niet. proof me wrong... Reageren
LangeDraak Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 (bewerkt) Ik haat beat em up games dat is de hele tijd alleen maar button bashen zo niet. proof me wrong... WWE: SmackDown vs RAW is niet alleen maar buttonbashen....... Bewerkt: 2 maart 2009 door LangeDraak Reageren
candesco Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 ehm sja, heb er slechts 2 gespeeld. Tekken voor op de eerste playstation en Double Dragon III voor op de gameboy. Vond beide wel goed. Met name Double Dragon veel gespeeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.