pitbul Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 welke controllers kun je allemaal gebruiken voor gta4 op de pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 welke controllers kun je allemaal gebruiken voor gta4 op de pc? Computer en muis lijkt me? Naja, controller voor pc heb ik nog niet echt van gehoort.. tenzij je Joysticks bedoelt, maar die verwacht ik niet bruikbaar voor GTA. En als je foutje maakt maar PS3 bedoelt: Dualshock, Sixaxis. Dualshock: zodra je 'm hebt, wil je er niet meer vanaf, ik tenminste. Dualshock heeft trilfunctie, Sixaxis niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 je kunt ze gewoon allemaal gebruiken hoor. Je zult ze alleen moeten mappen met de software van de fabrikant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) Je kan een XBox controller gebruiken voor de PC @hieronder: sorry hoor, ik antwoord alleen maar op de vraag Bewerkt: 26 januari 2009 door Platypus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Je kan een XBox controller gebruiken voor de PC goh! Behalve dan dat het bijgeleverde boekje dat slechts 3 keer zegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Met patch 1.0.2.0 zijn er de volgende merken bij gekomen: Logitech Dual Action Logitech RumblePad 2 Logitech Cordless RumblePad 2 Saitek P2500 En natuurlijk kun je gebruik maken van de welbekende Xbox 360 controller. De PS3 controller wordt niet ondersteunt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 En als je een controller (gamepad) hebt die niet standaard wordt ondersteund heb je misschien wel iets aan m'n tut: klik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Je moet Xpadder downloaden (gratis) ondersteund 1001 controllers, en werkt denk ik bij ieder spel Met xpadder stel je de knoppen van je toetsenbord en muis in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gigolo Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 je kunt ze gewoon allemaal gebruiken hoor.Je zult ze alleen moeten mappen met de software van de fabrikant vertel dan hoe Einstein, mijn dualtrigger geeft geen leven bij gta4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Zie KoE zijn link Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gigolo Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ja ik ga er mee aan de slag, thanx man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.