Jump to content

Multiplayer


Sprunk

Recommended Posts

Hallo luitjes,

Ik heb een vervelend probleem rondom Multiplayer.

Ik start altijd een game op via Custom Match, omdat ik kan zelf een beetje kan kijken waar het leuk is. Want 9 van de 10 keer word ik via Player Match in mijn eentje in een lobby geflikkerd, en sluit er niemand aan.

Maar Custom Match werkt nu ook al niet. Dan kies ik een sessie uit, zie ik de laadbalk, en kom ik alsnog in mijn eentje in een nieuwe lobby terecht. Erg frustrerend. En als ik dan eenmaal eens goed word verbonden, krijg ik na een paar minuten spelen de melding: "The connection to one or more players has been lost. start a new multiplayer game?". Hier word ik nu zo langzamerhand een beetje kierewiet van.

- Heb beide patches geinstalleerd. Beide zonder resultaat.

- Mijn internet is 20 MBps, dus dat zal ook niet het probleem zijn.

- Ook voldoet mij PC aan alle eisen, want verder heb ik 30/35 FPS enzo, dus ook dat is het niet.

Zou het misschien aan mijn netwerkkaart kunnen liggen. Ik ben zoieso niet zo te spreken over dat ding. Het is de Linksys WUSB54G V4.

Iemand een oplosing, of heeft iemand hetzelfde probleem? Ik en mijn tegenspelers zijn u dankbaar, ik zuig namelijk met dit spel, word nooit eens eerste :7

Link to comment
Delen op andere websites

Lmao, ik had hier ook net een topic over gemaakt, want ik weet het ook niet.

iig was de NAT setting het probleem volgens r*, ook geeft GFWL aan dat bij mij universal PnP niet is ingestelt, terwijl hij op mijn router is ingestelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik zelf een match maakt, duurt het altijd eeuwen voor er iemand komt. Ik ga daar niet op zitten wachten, want het duurt soms wel 5 minuten. En met zijn 2en vind ik het minder leuk als met 15 personen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik zelf een match maakt, duurt het altijd eeuwen voor er iemand komt. Ik ga daar niet op zitten wachten, want het duurt soms wel 5 minuten. En met zijn 2en vind ik het minder leuk als met 15 personen.

ik zit met hetzelfde

er is maar 1 oplossing!

huilen!!!! :N:N

oja en wachte tot ze met een "echte" update komen

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag moest ik ook maar eens voor het eerst online gaan spelen.

Nou leuk... Ik heb de afgelopen 2 uur voornamelijk tegen een zwart scherm aan zitten staren en welgeteld 2 keer een race kunnen doen. Voor de rest kom ik ergens in een lobby terecht waar ik in mijn eentje zit te wachten op aanhoudende kutzooi of als ik ergens mee wil doen krijg ik de melding: disconnected from game session en word ik weer terug de singleplayer ingeflikkerd. Het is net als in de efteling 1 uur wachten voor 5 minuten pret...

Wat de fuck is hier nu weer mis mee?!?!? Rockstar zit ook op dit vlak te prutsen. Ik kom er in ieder geval geen wijs uit.

Overigens viel het me op dat de auto's van de concurrenten vanaf de start af aan al meer snelheid hadden tijdens de race, wat is dat nou weer voor vage shit.

Bewerkt: door Toeterneus
Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Ik ben nieuwe hier

en ik wil na het spelen van de single player de multiplayer gaan spelen.

heb overigens genoten van de gingle player.

ook ik heb hetzelfde probleem iss er inmiddels al een oplossing???

Kan geen lijst vinden of zo, waar je gewoon een volle game of zo zien en bijspringen ??

gr obelix

Bewerkt: door obelix38
Link to comment
Delen op andere websites

Idd... Ik heb hier ook al een paar topics over gemaakt volgens mij, en niemand heeft een oplossing, dus waarschijnlijk nu ook weer niet, maar we kunnen altijd hopen. Ook die tutorial helpt niet, dus dat hoef je niet te proberen, ik neem aan dat jullie allemaal op PC spelen he? want het hele internet staat vol met hoe je je NAT type kan veranderen voor de Xbox, maar nergens voor de PC.

Het probleem zou ook kunnen zijn, dat je met windows vista en een 64-bit processor werkt, die het spel niet ondersteunt. GTA is natuurlijk al wat ouder en werkt daardoor waarschijnlijk nog met 32-bit.

Zelf heb ik de Predator game computer, het ultieme game ding enzo, en het laden duurt echt eeuwen. Op een wat oudere computer (32-bit) laade hij GTA4 veel sneller (misschien wel 2x zo snel). Wel staat daar ook NAT aan, waardoor ik ook niet kon gamen.

ik heb wel ontdekt, dat als je een Player Match doet, dat veel mensen kunnen joinen tijdens de game session. Bij Ranked match kan dit niet.

Als je NAT strict is kan je alleen maar gamen met andere die open hebben

Als je NAT moderate is kan je met open en moderate gamers games

Als je NAT open is met iedereen.

Je kan dus wel online gamen als je met andere zit die open hebben, maar als je dan dus eindelijk in een game bent gekomen, dan kan er verder niemand meer joinen, waardoor je ook niet meer gekicked kan worden. Als je dus Ranked matches doet heb je meer kans om in de game te blijven.

Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft,

Vincent

Link to comment
Delen op andere websites

Idd... Ik heb hier ook al een paar topics over gemaakt volgens mij, en niemand heeft een oplossing, dus waarschijnlijk nu ook weer niet, maar we kunnen altijd hopen. Ook die tutorial helpt niet, dus dat hoef je niet te proberen, ik neem aan dat jullie allemaal op PC spelen he? want het hele internet staat vol met hoe je je NAT type kan veranderen voor de Xbox, maar nergens voor de PC.

Het probleem zou ook kunnen zijn, dat je met windows vista en een 64-bit processor werkt, die het spel niet ondersteunt. GTA is natuurlijk al wat ouder en werkt daardoor waarschijnlijk nog met 32-bit.

Zelf heb ik de Predator game computer, het ultieme game ding enzo, en het laden duurt echt eeuwen. Op een wat oudere computer (32-bit) laade hij GTA4 veel sneller (misschien wel 2x zo snel). Wel staat daar ook NAT aan, waardoor ik ook niet kon gamen.

ik heb wel ontdekt, dat als je een Player Match doet, dat veel mensen kunnen joinen tijdens de game session. Bij Ranked match kan dit niet.

Als je NAT strict is kan je alleen maar gamen met andere die open hebben

Als je NAT moderate is kan je met open en moderate gamers games

Als je NAT open is met iedereen.

Je kan dus wel online gamen als je met andere zit die open hebben, maar als je dan dus eindelijk in een game bent gekomen, dan kan er verder niemand meer joinen, waardoor je ook niet meer gekicked kan worden. Als je dus Ranked matches doet heb je meer kans om in de game te blijven.

Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft,

Vincent

Ik heb inderdaad een PC met 64 bits vista.

gisteren heb ik 1 x gehad dat ik wel een hele lijst met servers zag.

voor de rest ging zelf een game openen ook wel goed hoor.

en wat wil zeggen NAT eigelijk ???

en bedankt voor je reactie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...