Radio Es. Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) im proud to present you my first sig in jaaren xD ben er best trots op al zeg ik zelf, dus geef jullie mening maar: zonder rand: met rand: wat ziet ze er toch mooi uit he die angelina Bewerkt: 26 januari 2009 door Radio Es. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Goed voor je eerste Sig, je hebt wel veel brushes gebruikt. De render is goed geplaatst, maar de rand van de render is te licht. Tekst is niet zo goed, maar dat maakt niks uit. Een 5.0/10 Reageren
Radio Es. Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 waarom is de tekst niet goed als ik vragen mag? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 waarom is de tekst niet goed als ik vragen mag? Nou, best wel. Maar je hebt een niet zo mooie lettertype gekozen, en het mag lichter. Je brushes hebben een lichte kleur, en de tekst zit dicht bij de brushes dus kon je het lichter maken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 waarom is de tekst niet goed als ik vragen mag? Nou, best wel. Maar je hebt een niet zo mooie lettertype gekozen, en het mag lichter. Je brushes hebben een lichte kleur, en de tekst zit dicht bij de brushes dus kon je het lichter maken. Tekst is zo juist goed. Als het lichter word... word het ook meteen onduidelijker Reageren
gta master 1 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Voor een eerste sig vind ik hem juist wel mooi, persoonlijk had ik de tekst ook wat lichter gedaan. Maar voor de rest vindt ik hem voor een eerste sig goed gelukt. Ga zo door en misschien wordt je wel net zo slecht als mij Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Mooie eerste sig. Leuke kleuren Verder mooi. Keep going Gr, Cabby Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Mooie Sig. Ik zie alleen geen verschil tussen met Render of niet. Ik heb dan ook geen idee wat het inhoud. Leuke kleuren zoals Cabyon ook zei. 7.0 Reageren
Radio Es. Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 nou het is wel degelijk een render want rond angelina zit een gloed tsja wat het inhoud, gewoon een mooie sig van Angelina Jolie. erg bedankt toch iedereen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.