MrKooKie Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Het is gewoon een bug, maar daar waren we wel achter. Reageren
VforV Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Op de radio hoor je ook een liedje met de tekst 'Jesus my savior, my favorite flavor...' Misschien verwijzing naar de savekerk? Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 De Hare Krishna is een streng gelovige sekte, het lijkt me logisch dat de gangleden naar dit soort muziek luisteren. Verder neemt GTA het meestal niet zo serieus met streng gelovigen. Reageren
gtapancake Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 dat is dan waarschijnlijk een andere autohoe kan je in godsnaam voor alle drie de gangs max respect hebben de cheat " mademan " Reageren
Froop Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Of je doet het met de gta2 power manager. Bewerkt: 6 januari 2006 door Froop Reageren
VforV Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Ik zag de avatar van Mr.KooKie (het tekentje van een pay 'n spray) en er staat "Max Payne". Max Payne is een ander spel van Rockstar (het kwam wel later uit dus ik weet het niet zeker). Bewerkt: 4 februari 2006 door VforV Reageren
MrKooKie Geplaatst: 4 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Het orginele plaatje bevat de tekst Max Paint, ik heb er dus zelf een easter egg van gemaakt. Reageren
VforV Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Het orginele plaatje bevat de tekst Max Paint, ik heb er dus zelf een easter egg van gemaakt. Het was dat wat ik dus niet zeker wist en ik vond het nergens op internet en GTA2 staat niet meer op PC. Reageren
unrealeddie Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 kheb nog iets geinigs, steel een auto en parkeer hem ergens op de straat naast het voetpad. ga dan ergens in de buurt staan. na een tijd/tijdje komt er een groen ventje die naar je auto rent, een ANDER VENTJE eruit haalt en dan wegrijd met jou gestolen auto. best wel mogool dat er opeens een ventje in je auto zit :bier: en ik had niet teveel op hoor Reageren
Daedalus Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Da's wel grappig, maar dat is meer een bug dan een egg. Immers, als je zelf weer in die auto stapt, zit er niemand in, maar het zit gewoon ingebakken in de autodief-code dat hij de bestuurder eerst eruit trekt. Reageren
unrealeddie Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 ken best daedalus, maar lauwe spellen moeten dat soort bugs bevatten, dat is het leukst Reageren
MrKooKie Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) ken best daedalus, maar lauwe spellen moeten dat soort bugs bevatten, dat is het leukst Ik zou er nou niks voor voelen om door elk gebouw heen te kunnen lopen, of mezelf steeds in de grond terug te vinden. @Alexy hieronder; dat was al gezegd. Bewerkt: 10 maart 2006 door MrKooKie Reageren
Alexy Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 dat is dan waarschijnlijk een andere autohoe kan je in godsnaam voor alle drie de gangs max respect hebben Met de code "mademan". Reageren
Dinkydau Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Als je in het redential didtrict alle missies doet dan komen de gangleiders achter je aan. De scientistleider heeft een meteor zonder scietist teken en met een blauwe kleur. Reageren
need my speed Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Als je in Downtown District precies hetzelfde doet hebben de Yakuza een zwarte Miara. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.