a7xGTA Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 hallo, kan ik mijn oude savedgames verwijderen kan dat of moet ik er overheen saven ik wil gewoon een keer opnieuw beginnen zonder als die oude savedgames, MVG A7xGTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Als je er nu nog bijzegt op welke console je het hebt, kan ik je misschien helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
a7xGTA Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 hallo,kan ik mijn oude savedgames verwijderen kan dat of moet ik er overheen saven ik wil gewoon een keer opnieuw beginnen zonder als die oude savedgames, MVG A7xGTA voor de PC :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Je zou gewoon een nieuw slot kunnen beginnen, ik dacht dat je bij GTA IV 10 slots hebt waar je een game op kan spelen. Heb je bijvoorbeeld op slot 1 het spel uitgespeeld, dan start je een nieuw spel en sla je die op in slot 2 . Edit: Verkeerd gelezen: In dit topic vond ik een bericht van Rullez, hij had het erover dat je een slot kan verwijderen. Als je er 1 kan verwijderen, kan je ze natuurlijk ook allemaal verwijderen. Zo ben je alles kwijt, en kan je opnieuw beginnen. Met welke toets weet ik zo 1-2-3 niet, maar ik denk als je naar een slot gaat dat het er dan wel bij zal staan.. Bewerkt: 27 januari 2009 door Fiegel5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Kijk eens naar dit topic. Je kan het dus zelfs verwijderen zonder GTA IV op te starten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.