peter-de-gekste Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 hallo mensen..k heb ff een vraagje: ik heb de Battle for mall mod gedownload maar hoe moet ik die eigelijk instaleren??.. :unsure: Reageren
RTS Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Er zit toch een readme bij? Lees die, als je er dan nog niet uitkomt vraag het. Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Gewoon de file: "MAIN.scm" die waarschijnlijk in de map staat van je mod, replacen voor de MAIN.scm in je datamap. Standaard pad v/d datamap: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 29 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2005 nee er zit geen readme bij..t is een .rar bestand :unsure: Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Een .rar bestand moet je openen met het programma Winrar: http://www.rarlab.com/ Winrar is een soort van Winzip. Ik vind hem persoonlijk beter. Mijn 2500e post! Reageren
Ironfist Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) effe tussendoor melden, backup altijd je oude files ik werk momenteel aan een nieuwe mod,met hetzelfde idee,maar nu kan je starfish island aanvallen (trotse maker van de mod ) edit; heb het effe hier geupload :lol: en de readme effe kopieren: BATTLE FOR MALL -Ironfist99- (enkel voor Gtagames.nl) Battle for mall is een missie mod waarbij je de Washington mall moet veroveren,het stikt er van de FBI agenten met M4's Installatie: BACKUP ALTIJD DE FILES DIE JE MOET VERVANGEN -sleep de Main.scm naar je data folder -hij zal vragen of je het bestaande bestand wilt vervangen -duw "JA" of "YES" -klaar! Spelen: -start vice city op -duw NEW GAME -zodra alles is geload,moet je een keertje springen,anders kan je niet schieten. -kill de FBI mensen ___________________________________________________ What's next? waarschijnlijk komen er ook nieuwe plaatsen om aan te vallen,zoals star fish island enzo hangt er vanaf hoeveel tijd ik heb. ____________________________________________________ MAIN.SCM Bewerkt: 29 april 2005 door Ironf1st Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.