Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Eigen keuze

Size design: Eigen keuze

Render: Zelf weten, mag ook stock

Animatie: -

Premade: -

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: Veel succes bij het maken van je sig. Ik lever hem in zodra hij klaar is.

Geplaatst: (bewerkt)

Oké, wanneer lever je hem in? Ik heb hem bijna klaar.. moet alleen nog even een vlindertje tekenen met m'n tablet, en dan ff in me sig toevoegen. :)

Bewerkt: door Ophion
Geplaatst:
Oké, wanneer lever je hem in? Ik heb hem bijna klaar.. moet alleen nog even een vlindertje tekenen met m'n tablet, en dan ff in me sig toevoegen. :)

Ik zal zometeen beginnen :)

Geplaatst:

Stem: Ophion.

Uitleg: Die van Beast lijkt me heel makkelijk, in die van Ophion zitten meer effecten, alleen de grote van de foto van Ophion bevalt me niet. Lijkt een beetje breedbeeld.

Ophion: 7.6

Beast: 6.9

Geplaatst: (bewerkt)
Stem: Ophion.

Uitleg: Die van Beast lijkt me heel makkelijk, in die van Ophion zitten meer effecten, alleen de grote van de foto van Ophion bevalt me niet. Lijkt een beetje breedbeeld.

Ophion: 7.6

Beast: 6.9

ok dan ....

Rate aub deftig ,ipv 1 zinnetje.

Bewerkt: door Be4sT
Geplaatst:

romancecopydg0.png

Ophion : Hij ziet er een beetje lelijk uit, Want je hebt hem te groot gemaakt. En de render is er letterlijk opgeplakt. De effecten als achtergrond zijn te druk, Waardoor je render in het niet valt. En die rode bogen aan de zijkanten, Passen er niet bij. Je kan (soms) wel zien dat je er wel je best op hebt gedaan, Maar dat is maar heel weinig. Ik ben hier niet tevreden over, Want ik vind hem niet af :N .

2ijguax.gif

Be4st : Mooi, Lekker rustig met mooie effecten. Je hebt ook iets met de scanlines gedaan, Wat je niet vaak ziet. Over de kwaliteit van de render(s) ben ik niet echt tevreden. De tekst is ook lekker vlot, En hij verveelt niet. En achter de renders vind ik je effect echt super, Hier ben ik dus wel te spreken over.

Be4st

Geplaatst:

Ophion:

Je ziet meteen dat je voor de verandering maten gebruikt hebt die je niet zo erg vaak ziet. De achtergrond ziet er fraai uit, en is goed opgevuld met verschillende C4D's. De render is ook mooi, maar bedekt vrijwel de hele signature, waardoor je weinig van de achtergrond meekrijgt. Daarnaast is deze er letterlijk opgeplakt, want enige vorm van blending is helaas nergens te bespeuren. Ik raad je deze tutorial van .Levi. aan, waarin je leert hoe je op een makkelijke manier je render in de achtergrond kunt verwerken.

Be4st:

Ook geen alledaagse signature, en hoewel ik niet zoveel met Bart Simpson heb, ziet het er op het eerste gezicht sfeervol uit. De achtergrond is rustig, maar bevat net genoeg effecten om het toch boeiend te houden. De scanlines zien er goed uit, en hoeveel je de 'opacity' misschien iets had kunnen verlagen, voegt het toch iets leuks toe aan de signature. De render is goed geplaatst, en voorzien van de nodige effecten. Het enige waar ik wat minder over te spreken ben zijn de gele balken, die zou ik persoonlijk weggelaten hebben, omdat het niet echt aansluit op de rest van de signature. Je hebt verschillende stijlen toegepast bij de tekst, wat de nodige variatie biedt.

Het zijn beide zeker geen slechte signatures, maar aangezien ik een keuze moet maken krijgt Be4st mijn stem. Niettemin wil ik jullie allebei veel succes wensen voor het verdere verloop van de battle. :)

Geplaatst:

Stem: Be4st

Omdat: Ik vind dat plaatje van Ophion ook wel mooi maar de achtergrond is iets te druk en de render te groot. Bij Be4st is dat niet het geval het is lekker rustig en alles sluit goed aan elkaar.

Be4st: 7.5

Ophion: 6.8

Geplaatst:

Gefeliciteerd, Be4st! Je ontvangt een punt voor deze overwinning. Ophion moet er helaas één inleveren.

Be4st: +1

Ophion: -1

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...