mgta Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Hoi, ik startte gta vandaag op. en die zij er is een update voor windows live en die moest ik installeeren anders werd ik afgemeld. dus heb ik hem geinstalleerd. En de graphics leken nergens meer op en ik kan het niet hoger zetten. terwijl het beeld daarvoor mooi was en hij het gewoon doet. En mijn computer voldoet zelfs aan de eisen om alles op zijn hoogst te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 nou, post eerst je specs maar eens... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Hij/zij typt toch: Mijn eisen zijn hoog genoeg. Je kunt de Graphics dus ook niet hoger zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 @NickOwnage; Dat zeggen ze vaak zat terwijl het niet zo is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Dit is bij mij ook zo mijn specs zijn goed. En hij dee het voor de updates nog goed dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 @NickOwnage; Dat zeggen ze vaak zat terwijl het niet zo is. Dat doen ze toch zelf? Dan denken wij: " Okay. " En dan is zijn/haar fout onopgelost. Dit is bij mij ook zo mijn specs zijn goed.En hij dee het voor de updates nog goed dus. Bij mij ook gewoon nog beter dan eerst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 ik snap er ook geen bal meer van het beeld vetbeterd maar niet en het lijkt wel na iedere update steeds lager te worden zeker voor de mensen met een kleinere videokaart belagelijk gewoon het moet juist beter worden in plaats van slegter typis een actie van rockprut tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Heb je wel de nieuwste drivers voor je videokaart? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 Heb je wel de nieuwste drivers voor je videokaart? tuurlijk wel tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.