Jump to content

unloaded interiors


Little Jacob

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een kijkje genomen in het politiebureau van Francis McReary en in het interior van de gevangenis en bij allebij zie je eigenlijk alleen de 'muren'. Bij het politiebureau zie je alles maar half en bij de prison alleen de muren. Is er een manier om de interiors zichtbaar te maken? Of zitten ze nog ergens verborgen ofzo.

LJ

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb een kijkje genomen in het politiebureau van Francis McReary en in het interior van de gevangenis en bij allebij zie je eigenlijk alleen de 'muren'. Bij het politiebureau zie je alles maar half en bij de prison alleen de muren. Is er een manier om de interiors zichtbaar te maken? Of zitten ze nog ergens verborgen ofzo.

LJ

Als je Bomb da Base II in multiplayer speelt,kan je alle hidden interiors betreden.

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Als je Bomb da Base II in multiplayer speelt,kan je alle hidden interiors betreden.

Ook niet waar, volgensmij alleen degene die ook je ook echt een keer kan betreden ingame. Bijvoorbeeld het huis van Bucky uit Smackdown. Normaal niet te betreden, alleen in de missie Smackdown. Deze is dan geopend tijdens Bomb da Base, maar bijvoorbeeld Phil's of Roman's kantoortje niet.

Ik denk dat net zoals in GTA Liberty City Stories worden gebruikt; hierbij worden ze alleen geladen wanneer het nodig is. Dus dan zou het politiebureau van Westminster alleen geladen worden tijdens een van Francis' cut scenes die zich aldaar afspeeld. Er zal waarschijnlijk iets voor getriggert moeten worden in de code, en dat zullen de scripters dan ook eerst moeten uitvogelen. Ik denk niet dat je er nu bij kunt, niet in een geheel geladen versie tenminste.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas is het waar :7

Je kan alleen interiors betreden waar je al een keer in gegaan bent.

Ik maak er van de weekend wel een filmpje van.

Heb namelijk mijn GTA IV filmpjes ''perongeluk'' verwijderd :-(

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas is het waar :7

Je kan alleen interiors betreden waar je al een keer in gegaan bent.

Ik maak er van de weekend wel een filmpje van.

Heb namelijk mijn GTA IV filmpjes ''perongeluk'' verwijderd :-(

Bedoel je dat je er eerst in moet met bomb da base ofzo en dat die dan bereikbaar is?

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas is het waar :7

Je kan alleen interiors betreden waar je al een keer in gegaan bent.

Ik maak er van de weekend wel een filmpje van.

Heb namelijk mijn GTA IV filmpjes ''perongeluk'' verwijderd :-(

Bedoel je dat je er eerst in moet met bomb da base ofzo en dat die dan bereikbaar is?

Als je Bomb da Base II speelt moet je die Gruppe Sechs auto stelen en naar de Platypus boot rijden.

Daarna kan je in alle Hidden Interiors.

Link to comment
Delen op andere websites

OK maar dus alleen in die mode? Of ook nadat je dat busje hebt weggebracht in singleplayer gewoon ook overal in. Maar je kan zeker niet in het politiebureau van francis enzo?

In singleplayer lukt het niet.

En je kan niet in de politiebureau van Francis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...