The Hulk Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) En kan iemand me even uitleggen hoe je er een zwarte lijn omheen doet? (om het plaatje) Graag met nederlandse termen ik heb namelijk een nederlandse versie van Photoshop. Bewerkt: 27 januari 2009 door -Matthijs- Afgesplitst van 'Ozai Sig'. Reageren
Remcconen Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Doe ik Maak een nieuwe layer aan. Layer -> New Layer Selecteer je hele plaatje Ctrl+A Ga naar Edit -> Stroke De Stroke Instellingen: Width: De Dikte van je Border(Rand) Color: De kleur van je Border Location: Inside, Center, Outside. Moet je zelf maar utizoeken wat het mooiste is Mode: Hoe hij er op komt. Opacity: Hoe doorzichtig hij meot zijn(100% is niet doorzichtig) De mooiste instellingen zijn: Width: 2/3 Color: Zwart Location: Center Mode: Normal Opacity: 100% Je moet zelf maar even met de instellingen spelen. Duidelijk genoeg zo? Anders lukt het mij namelijk niet nog duidelijker Bewerkt: 27 januari 2009 door Remcconen Reageren
The Hulk Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Doe ik Maak een nieuwe layer aan. Layer -> New Layer Selecteer je hele plaatje Ctrl+A Ga naar Edit -> Stroke De Stroke Instellingen: Width: De Dikte van je Border(Rand) Color: De kleur van je Border Location: Inside, Center, Outside. Moet je zelf maar utizoeken wat het mooiste is Mode: Hoe hij er op komt. Opacity: Hoe doorzichtig hij meot zijn(100% is niet doorzichtig) De mooiste instellingen zijn: Width: 2/3 Color: Zwart Location: Center Mode: Normal Opacity: 100% Je moet zelf maar even met de instellingen spelen. Duidelijk genoeg zo? Anders lukt het mij namelijk niet nog duidelijker Ja dat begrijp ik allemaal alleen dan wil ik weten waar Edit en Stroke voor staan. Reageren
Remcconen Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Boven in de balk bij Layer, Image, File etc. staat ook Edit. Reageren
The Hulk Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Boven in de balk bij Layer, Image, File etc. staat ook Edit. Oke bedankt Reageren
The Hulk Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Is edit: selecteren, filter, analyse, weergave of venster? Reageren
TomHagen Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Is edit: selecteren, filter, analyse, weergave of venster? Edit = Bewerken. Maar een border kan je denk ik het beste zo doen: Maak een nieuwe layer (laag) aan met Cntr + Alt + N, dan druk je op de toets M, daarna op Cntr + A. Dan druk je in het plaatje op de rechtermuisknop, en dan Stroke of zoiets. Ik weet niet wat de Nederlandse termen er precies voor zijn. Volgens mij moet je er zo wel komen. @hieronder: ik zeg ook niet dat mijn manier beter of anders is. Bewerkt: 28 januari 2009 door TomHagen Reageren
Remcconen Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Is edit: selecteren, filter, analyse, weergave of venster? Edit = Bewerken. Maar een border kan je denk ik het beste zo doen: Maak een nieuwe layer (laag) aan met Cntr + Alt + N, dan druk je op de toets M, daarna op Cntr + A. Dan druk je in het plaatje op de rechtermuisknop, en dan Stroke of zoiets. Ik weet niet wat de Nederlandse termen er precies voor zijn. Volgens mij moet je er zo wel komen. Dat van jou is precies het zelfde alleen dan met sneltoetsen etc. Ik leg het altijd op mijn manier uit omdat het veel duidelijker is. Reageren
lexus123 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Conclusie: Nederlands zuigt Deze post voegt erg veel toe aan dit topic Reageren
The Hulk Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Is edit: selecteren, filter, analyse, weergave of venster? Edit = Bewerken. Maar een border kan je denk ik het beste zo doen: Maak een nieuwe layer (laag) aan met Cntr + Alt + N, dan druk je op de toets M, daarna op Cntr + A. Dan druk je in het plaatje op de rechtermuisknop, en dan Stroke of zoiets. Ik weet niet wat de Nederlandse termen er precies voor zijn. Volgens mij moet je er zo wel komen. Dat van jou is precies het zelfde alleen dan met sneltoetsen etc. Ik leg het altijd op mijn manier uit omdat het veel duidelijker is. Oke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.