Jump to content

savegames sluit gta af


vinzss

Recommended Posts

Hallo,

ik speel nu een tijdje gta, en ben nu bij learn to fly. daar kwam ik maar niet voorbij, dus dacht ik, ik download ff een savegame. maar als ik een savegame download en en user files zet, sluit gta zichzelf telkens af, met het probleem: er is een probleem opgetreden in gta sa.

hoe kan dit en is dit te verhelpen?

ik heb het spel ook al op nieuw geïnstalleerd maar dat werkte ook niet...

Groeten!

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt een savegame van de verkeerde Versie gedownload. ;) Als je wilt weten welke Versie je hebt, dan doe je dit zo:

Ga naar Deze Computer. => C. => Progran Files. => Rockstar Games. => Gta San Andreas. => Data. => Script.

Daar zie je het bestandje script.img staan.

Grootte van script.img Ik heb versie
568 kB 1
562 kB 2

Hieronder vind je twee 100%-savegames. ^_^

100% Savegame V1 ; 100% Savegame V2.

Succes ermee. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het bestandje script.img niet openen!

en ik wil geen 100% savegame, want ik wil natuurlijk nog wel missies doen!!:puh:

tliefst heb ik gewoon een savegame vlak na de missie learn to fly, maar op ong. 53% is ook goed!

Groet!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het bestandje script.img niet openen!

en ik wil geen 100% savegame, want ik wil natuurlijk nog wel missies doen!!:puh:

tliefst heb ik gewoon een savegame vlak na de missie learn to fly, maar op ong. 53% is ook goed!

Groet!

Je moet het niet openen, hou je cursor(pijltje van je muis) op dat bestandje, dan zie je de grootte. Of je klikt eenmaal op het bestandje en dan zie je linksmidden de grootte staan. Zoek hier(Versie 1) of hier(Versie 2) je savegame uit. :)

Succes ermee. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

... ik download ff een savegame. maar als ik een savegame download en en user files zet, sluit gta zichzelf telkens af ...
Dan heb je dus versie 1 van het spel en probeer je een versie 2 savegame te laden. ^_^

Note: Versie 1 crasht bij een verkeerde versie savegame, versie 2 begint een nieuw spel bij een verkeerde versie savegame.

Verwijder gta_sa.set uit GTA San Andreas User files, Misschien dat dat helpt?

EDIT Maar dan moet je wel overnieuw beginnen... OEPS!

Onzin!!!

  • Ten eerste heeft het géén enkel nut om dat bestand te verwijderen.
  • Ten tweede hoef je dan niet overnieuw te beginnen, de savegames blijven staan.

Ik kan het bestandje script.img niet openen!
Die hoef / moet je ook niet openen, je hoeft alleen maar te kijken naar de bestandsgrootte. :7
en ik wil geen 100% savegame, want ik wil natuurlijk nog wel missies doen!!:puh:

tliefst heb ik gewoon een savegame vlak na de missie learn to fly, maar op ong. 53% is ook goed!

Groet!

Neem eens een kijke in >>dit topic<<, daar staan allemaal savegames van versie 1. Na elke missie is het spel bewaart en kan je de savegame downloaden, dus ook een savegame van net na de Flight School. Maar ik raad je met klem aan om die school zelf te halen. Bij mij heeft het ook 1 of 2 maanden geduurd en het is mij ook zelf gelukt, daar heb ik nu nog plezier van. Later in het spel zal je namelijk meerdere missies krijgen waarbij je een vliegtuig moet besturen.

PS Of je plaatst een aanvraag in >>dit subforum<<, nadat je >>deze regels<< eerst goed gelezen hebt. Overigens telt de Flight School als 1 missie dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet het niet openen, hou je cursor(pijltje van je muis) op dat bestandje, dan zie je de grootte. Of je klikt eenmaal op het bestandje en dan zie je linksmidden de grootte staan. Zoek hier(Versie 1) of hier(Versie 2) je savegame uit. :)

Succes ermee. ^_^

Ik heb 568 kb, versie 1 dus.. heel erg bedankt!!

sorry dat ik er nog niet zo veel van snap, ben pas sinds vandaag lid van dit forum.. :engel:

nogmaals bedankt!!

Groet

Bewerkt: door vinzss
Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de [Bewerk] knop om je laatste bericht aan te passen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...