FireFighter Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Hallo, Ik zit met een probleem. Als ik GTA:SA opstart; krijg ik de volgende foutmelding: gta_sa.exe werkt niet meer Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed mer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. Dit is erg vervelend. Ik heb het volgende gedaan sinds ik het spel heb gekocht: - Ik heb hem geïnstalleerd op een Laptop. (SA deed het goed en soepel!) - Ik heb de Mod GTAN00bmode v.20 gedownload (SA werkt goed en soepel) - Ik heb SA:MP gedownload terwijl ik de gtan00bmode v.20 heb gedownload. (SA loopt soepel, maar SA:MP werkt niet) - Ik heb SA:MP eraf gehaalt en SA opnieuw geïnstalleerd. (Zonder mod's of SA:MP, en ik kreeg gta_sa.exe fout) - 4x opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs en zonder mods. Hoe is dit op te lossen? Groeten, FF - Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Allereerst raad ik je aan eens 'gta_sa.set' uit 'Mijn Documenten' -> 'GTA San Andreas User Files' te verwijderen. Dit bestandje blijft altijd na een verwijdering staan en wil nog wel eens voor problemen zorgen na modden en opnieuw installeren. Kijk desnoods ook nog even in je GTA San Andreas-map of er nog enkele bestanden staan na verwijdering. Zo ja, verwijder deze (ze worden toch niet herkend). Dat SA-mp niet werkt, zal misschien komen doordat N00bmode hem blokkeert. N00bmode mag dan wel een SCM-modificatie zijn, maar heeft ook een aanpassing in de 'american.gxt'. Vermoed dat dat het blokkeert (gebruik hem zelf niet, maar kan oorzaak zijn). Mocht je én SA-mp, én N00bmode willen gebruiken, kun je overwegen om een tweede map voor GTA San Andreas te maken. Eén map met SA-mp, de ander N00bmode. Reageren
Jorismartens Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 als je heel San Andreas User Files verwijdert is alles er toch in 1x weggegooid? Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Dan ben je ook meteen je savegames kwijt, vraag me af of de topicstarter daar op zit te wachten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.