Jump to content

Mijn Packy Belly

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kunt ze ook laten bieden, iig prijs hem een beetje aan, hoeveel mb heeft de videokaart?

Je kunt ook gewoon zeggen; 'Met de nieuwste Intel Pentium processor', mensen die denken dan dat hij nieuw is enzo.

Gewoon de waarheid een beetje ombuigen.

ipv 250GB harde schijf in C en D kun je ook zeggen 'met 2 harde schijven', snap je?

Gewoon overdrijven, en dingen aanprijzen.

ook is de foto niet geweldig, zet er niks omheen wat afleid. Ik zie volgens mij ook een kras erop zitten, dus kies een kant waar je de fouten/beschadigingen niet ziet.

Geplaatst: (bewerkt)

is trouwens niet C en D schijf, maar C en D schijfpartitie. is een onderverdeling in een harde schijf.

Controleer ook altijd op typfouten.

En geef wat meer uitleg over je pc: Je zegt 6 keer USB. USB 1.0/1.1/2.0?. Geef ook eens wat meer uitleg over harde schijf: merk? snelheid? cachegeheugen? Zit er trouwens een dvd-speler/writer in? Zoja: geef er ook eens wat uitleg over. Geef ook eens wat uitleg over die muis en toetsenbord. Niemand zal iets kopen waar hij niets over weet. Geef ook eens wat uitleg over voeding en koeling!

Leer stoefen over je pc! zo zal hem nooit verkocht krijgen!!!

En als je niet zo ver van mij af zou wonen, zou ik hem misschien nog kopen. Ziet er mij nog leuke pc uit.

Bewerkt: door Mr. Psycho
Geplaatst:

Ik denk dat je niet meer dan 200 euro zal krijgen voor die PC.

Maar laat de mensen inderdaad bieden, en neem een pakkende tekst. Wat wesley123 zegt, het is inderdaad de nieuwste Pentium processor. Dat de processor zo uitgestorven is als het maar kan, weten die noobs op marktplaats niet. Wie weet is er een gek die 300/400 euro bied.

Ook zou ik het DDR1 gedeelte achter 1024MB weglaten. Zet dan gewoon 1024 MB geheugen neer. DDR1 heeft namelijk een behoorlijk hoog "must not have" factor.

Geplaatst: (bewerkt)

aangezien hij 2 partities heeft denken de mensen dat je 2 harde schijven hebt, dus zeg gewoon dat het 2 harde schijven zijn(wat ook theoretisch gezien waar is). Dus zoek gewoon dingen op over de hardware etc. laat de slechte dingen weg en maak soms mischien een 'typfout', zo ou je van de X800 een X8000 kunnen maken.

Je meot gewoon echt dingen over je pc te weten komen en dan de waarheid ombuigen, niet liegen, snap je.

Zo klinkt de nieuwste pentium beter dan een pentium D, en klinkt 2 harde schijven beter dan 2 partities, als het gewoon een gast is die hem gebruikt om te internetten zullen ze er echt niet achterkomen.

Hier ff een voorbeeld;

Deze pc beschikt over de nieuwste pentium processor en over 2 harde schijven van 250GB(dit kun je op 2 manieren opvatten) Hij beschikt over 1024MB geheugen.

De pc beschikt over een ATI Radeon x6000('typfout') etc.

Bewerkt: door wesley123
Geplaatst:

Nou volgens sommigen te weinig die zeiden dat ik er 250 voor kon krijgen maar heb hem voor €175,- verrkocht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...