Jump to content

Goede shooter PS3

Recommended Posts

Geplaatst:

Halla allemaal,

Ik ben op zoek naar een goede shooter voor de ps3.

Een spel waar je echt gewoon moet schieten...

GTA IV heb ik al, maar hiernaast wil ik nog een ECHTE shooter...:puh:

Alvast thxx

Geplaatst:

BioShock, BioShock 2 (Komt binnenkort), Fallout 3, Killzone 2 (Komt binnenkort), Resistance 2, FarCry 2, Dead Space, Tom Clancy's End War, Call of Duty 5, Call of Duty 4, Tomb Raider Underworld, Saint Row 2, Battlefield Bad Company, Metal Gear Solid 4 Guns of Patriot, Mercenaries 2 World in Flames.

Allemaal leuke en goede shooters, wat aan te raden is: Call of Duty 4, Call of Duty 5, BioShock, FarCry 2, Resistance 2, en Fallout 3. :)

Geplaatst:
Fallout 3 en Mercenaries 2 en End War zijn geen shooters, maar RPG's en strategy

Fallout 3 is RolePlaying. ;)Klik, en over Mercenaries 2 en End War kan je schieten dus dacht ik dat het een shooter was. :puh:

Geplaatst:

LOL, al die games XD

Ik vond Bioshock geen leuk spel(heb de demo gedowload)

Maar wat is de allllllleerrrrleukste??????????????????????/

Geplaatst:

Dan moet je denk ik toch naar de Call of Duty reeks gaan. In mijn ogen de heer en meester van de Shooters :Y .

Als je van Modern/Filmisch/Minder gruwelijk houdt, Moet je Call of Duty 4 kopen.

En als je van Oud/Filmisch/meer Gruwelijk houdt, Moet je voor het nieuwste deel gaan.

Geplaatst:
Fallout 3 en Mercenaries 2 en End War zijn geen shooters, maar RPG's en strategy

Fallout 3 is RolePlaying. ;)Klik, en over Mercenaries 2 en End War kan je schieten dus dacht ik dat het een shooter was. :puh:

en waar staat RPG voor?

Role Playing Game :puh:

Mercenaries en Far cry vind ik geen shooters, beetje net als GTA IV, is ook geen shooter te noemen :puh:

End War is overigens net als Command & Conquer, maar dan speciaal voor consoles (vind het overigens slecht)

Geplaatst:
Dan moet je denk ik toch naar de Call of Duty reeks gaan. In mijn ogen de heer en meester van de Shooters :Y .

Als je van Modern/Filmisch/Minder gruwelijk houdt, Moet je Call of Duty 4 kopen.

En als je van Oud/Filmisch/meer Gruwelijk houdt, Moet je voor het nieuwste deel gaan.

Ok, mij lijkt idd deel 4 leuker want ik hou niet zo van die ouderwetse wapens...

maar is HAZE een leuk spel??

Gr...

Geplaatst: (bewerkt)

Niet alle games van Haas zijn echt goed. Ik zal de minder goede/slechte weghalen.

BioShock, BioShock 2 (Komt binnenkort), Fallout 3, Killzone 2 (Komt binnenkort), Resistance 2, FarCry 2, Dead Space, Tom Clancy's End War, Call of Duty 5, Call of Duty 4, Tomb Raider Underworld, Saint Row 2, Battlefield Bad Company, Metal Gear Solid 4 Guns of Patriot, Mercenaries 2 World in Flames.

EDIT : Haze? Nah, Het is eigenlijk een beetje een kutverhaal. Het zijn gewoon Hysterische Amerikaantjes die een stijve krijgen door iemand neer te schieten.

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:
Niet alle games van Haas zijn echt goed. Ik zal de minder goede/slechte weghalen.

jajaja snap ik wel, maar ik denk dat COD 4 wel leuk is...maar is HAZE ook een goede shooter?

Geplaatst:

en waar staat RPG voor?

Role Playing Game :puh:

Mercenaries en Far cry vind ik geen shooters, beetje net als GTA IV, is ook geen shooter te noemen :puh:

End War is overigens net als Command & Conquer, maar dan speciaal voor consoles (vind het overigens slecht)

Oeps, Haasje heeft blijkbaar een foutje gemaakt... :bonk:

Geplaatst:

kan ik niks meer aan toevoegen!

Geplaatst:

Fallout 3 is de beste game van het jaar geworden, volgens mij van 2008. Dus dat is dan beter dan COD 5, COD5 was uitgebracht in 2008. Ik zou voor Fallout 3 gaan. :)

Geplaatst:

en Fallout 3 moet je bij dit spel tegen monsters of tegen soldaten...

Ik vind spellen tegen monsters altijd een beetje saaitjesXD

:tu: Mijn 100ste berichtje :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...