Hayte Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 normale tijd -> nucleaire oorlog -> zombies en al die shit -> Fallotu 3 Reageren
.Stan Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) ik denk dat het fallout 3 of cod 4 gaat worden, aangezien cod 5 met van die ouderwetse wapens gaat... ik ga nu de demo van haze spelen om te zien of het nu echt zoon *** spel is EDIT fallout 3 dus niet want ik haat monsterspellen, boring,..... Bewerkt: 27 januari 2009 door stanboy96 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Info over Fallout 3? Reageren
.Stan Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Info over Fallout 3? hoe krijg je zoon automatische google ding??? dat vind ik ook wel vet om zo door te sturen enz Reageren
Forumrunner Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Alstublaft. Bewerkt: 27 januari 2009 door Forumrunner Reageren
.Stan Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Alstublaft. Heel erg bedankt Maar weer even over shooters, cod het beste?? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik dacht dat het wel handig zou zijn om een tabel te maken. Game Singleplayer Multiplayer Call of Duty 4 Klik Klik Call of Duty 5 Klik klik Reageren
---Elias--- Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik vind persoonlijk Cod waw beter omdat hij gewoon gruwelijker is (bv. Bajonet steken in iemands lijf, benen en andere ledematen kunnen eraf vliegen d.m.v. granaten en shotguns ,flamethrower, Enz..) + Als je het verhaal hebt uitgespeeld kun je een extra/bonus missie doen ( Zombie mode) kan je online en ook alleen of split screen spelen. Maar als je echt liever van modern houd, koop dan cod 4. Hier is nog een filmpje van zombie mode: Reageren
Rullez Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Fallout 3 is de beste game van het jaar geworden, volgens mij van 2008. Dus dat is dan beter dan COD 5, COD5 was uitgebracht in 2008. Ik zou voor Fallout 3 gaan. Fallout 3 is een RPG met wat First Person elementen erin, dit betekend niet gelijk dat het ook echt een shooter is. Wil je puur alleen voor het schieten gaan raad ik Call Of Duty 4 aan, een redelijk tof verhaal en online helemaal te gek. Reageren
.Stan Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik vind persoonlijk Cod waw beter omdat hij gewoon gruwelijker is (bv. Bajonet steken in iemands lijf, benen en andere ledematen kunnen eraf vliegen d.m.v. granaten en shotguns ,flamethrower, Enz..) + Als je het verhaal hebt uitgespeeld kun je een extra/bonus missie doen ( Zombie mode) kan je online en ook alleen of split screen spelen. Maar als je echt liever van modern houd, koop dan cod 4. Hier is nog een filmpje van zombie mode: Het wordt waarschijnlijk toch COD5, lijkt me een goed spel...maar een ding ik heb gehoord dat je de splitscreenmode alleen maar met 4:3 kan doen, klopt dit?? Reageren
---Elias--- Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 (bewerkt) Ik vind persoonlijk Cod waw beter omdat hij gewoon gruwelijker is (bv. Bajonet steken in iemands lijf, benen en andere ledematen kunnen eraf vliegen d.m.v. granaten en shotguns ,flamethrower, Enz..) + Als je het verhaal hebt uitgespeeld kun je een extra/bonus missie doen ( Zombie mode) kan je online en ook alleen of split screen spelen. Maar als je echt liever van modern houd, koop dan cod 4. Hier is nog een filmpje van zombie mode: Het wordt waarschijnlijk toch COD5, lijkt me een goed spel...maar een ding ik heb gehoord dat je de splitscreenmode alleen maar met 4:3 kan doen, klopt dit?? Hoe bedoel je? Ik weet wel dat je met 2-4 spelers splitsreen kan doen Alleen trekt dit op niets, je kan beter online co-op doen met 2-4. Bewerkt: 1 februari 2009 door Ely Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.