bugatti Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Geplaatst: 3 november 2011 ik had een technische vraag, ik ben zelf niet zo gek handig, maar ik vroeg me af of het mogelijk was. ik heb dus GTA SA gekocht voor de xbox 360 op marketplace. nu vroeg ik me af of het mogelijk was om foto's die ik met de camera ingame gemaakt heb over te zetten naar mijn pc. zo ja, hoe dan? bijvoorbaat dank. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 nou ik heb eeen probleem heb gta sa op de laptop geïnstalleerd het is wel een windows 7 maar voor de tijd heb ik hem ook er op gezet en erna verwijderd dus nu na lange tijd weer er op gezet met de originele dvd. maar het instaleren gaat allemaal goed het probleem is tijdens het laadscherm waneer die balke aan laden is. dan blijft die in het midden opeens stil staan en doet niks. maar in het verlede heb ik wel met mods gedaan. kan dat het zijn? heb wel de oude savemap file verwijders en de map zelf van gta sa dus ik weet niet wat ik moet doen sorry als het beetje te onduidelijk is dan laat het maar weten Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 nou ik heb eeen probleem heb gta sa op de laptop geïnstalleerd het is wel een windows 7 maar voor de tijd heb ik hem ook er op gezet en erna verwijderd dus nu na lange tijd weer er op gezet met de originele dvd. maar het instaleren gaat allemaal goed het probleem is tijdens het laadscherm waneer die balke aan laden is. dan blijft die in het midden opeens stil staan en doet niks. maar in het verlede heb ik wel met mods gedaan. kan dat het zijn? heb wel de oude savemap file verwijders en de map zelf van gta sa dus ik weet niet wat ik moet doen sorry als het beetje te onduidelijk is dan laat het maar weten Heb je GTA SA gedowngrade? Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 volgens mij niet aha want heb alles verwijderd maar eerst deed die het wel dus hoe moet ik dat doen ? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Klik hier voor de link voor de downgrade bestanden LET OP: Lees de ReadMe goed door! Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 12 december 2011 Rapport Geplaatst: 12 december 2011 is dat wel een betrouw baar downloude en is er geen andere manier? want ik wil geen dingen strax op me laptop want dies best nog wel nieuw daarom Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 13 december 2011 Rapport Geplaatst: 13 december 2011 is dat wel een betrouw baar downloude en is er geen andere manier? want ik wil geen dingen strax op me laptop want dies best nog wel nieuw daarom Heb je AVG Antivirus (Free)? Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Heb je AVG Antivirus (Free)? ik heb avast free Reageren
Cabyon Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Heb je een nieuwe savegame erin geplaatst? Reageren
erikvanliempd Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 hallo, ik heb gta sanandreas in de windows store gekocht en hij werkt perfect alleen cheats werken niet. kan iemand me helpen? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 (bewerkt) Weet je zeker dat je geen type fout gemaakt hebt? Je moet de cheat invoeren tijdens het spelen. Niet in het pauze menu. Hier is een link met alle cheats op een rij. Mocht het nog niet lukken horen wij het graag. Bewerkt: 25 augustus 2015 door .Sharingan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.