el_hombre Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) hoi na het installeren van de nieuwe patch is gta veel lelijker geworden en trager dan ervoor vb.: in de missie "lure" kan ik zelf het telefoon nummer niet zien om die man op te bellen en als ik het spel afsluit blijft het een zwart scherm en moet ik het in windows zelf gaan sluiten mijn specs: intel duo core 2.4GHz en 4GB ram met een geforce 8600M GS ok ze zijn niet van de beste maar het is op een laptop en gta was ervoor veel vlotter en knapper haja normaal heeft mijn geheugenkaart 512 MB en in gta zie ik maar 238 MB in de instellingen staan wat kan ik hier aan doen?? Bewerkt: 27 januari 2009 door el_hombre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 kijk of je instellignen verandert zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Na de patch zijn alle instellingen weer terug op normaal gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.