Be4sT Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Ik word een beetje ziek van 1 line raters. Als je 2 signatures in een battle wil raten , rate dan aub fatsoenlijk. Goed voorbeeld hoe het WEL moet is Jay ,altijd mooi om hem een battle te zien raten. XiPE, prachtige signature. Helaas heb ik deze stijl al vaker bij jou gezien maar hier heb je jezelf overtroffen. Gezicht van de render is iets te wit/fel vergeleken met de rest van de signature, wat jammer is. Desondanks prachtige belichting waardoor de render bovenal centraal komt te staan. Je tekst springt er voor mij iets te veel uit, maar prachtige font, kleur en plaatsing waardoor het geen grote hindernis is. Er zit diepte in, effecten doen het verder goed en de simpele border maakt het verder af. Be4sT, ook deze signature is prachtig als geheel. Het vrolijke mario-thema komt goed naar voren door de vrolijke kleuren. Rondom de render heb je prachtig gebruik gemaakt van kleuren, dat gesmudge is hetgene dat de signature gemaakt heeft. Die rode splatterbrushes zijn voor mij iets te veel van het goeie. Ze komen zelfs meer naar voren dan Mario zelf wat ik jammer vind. Desondanks prachtige plaatsing en de bijbehorende tekst maakt het af. Die 'pnGFX' onderin had ik zelf weggelaten. Zit veel te dicht tegen de border aan en is geen nuttige toevoeging. Stem: Be4sT Hoe het NIET moet : Mr . X : Ik vind hem niet zo mooi ,sorry. 6/10 Mvr Q : Wow ,zeer mooi effect ! 10/10 Ik bedoel ,als je zo een rate krijgt, daar heb je gwn niets aan ,geef op zijn minst wat tips ofzo. Bewerkt: 27 januari 2009 door Be4sT
Arjen Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Welkom in het Graphics gedeelte van GTAForum! [/sarcasme] Er is een officiële regel dat er niet op die manier die je als laatste beschrijft beoordeeld mag worden. Dit is een taak van de moderator(s) van dit subforum. Het beste wat je kunt doen is dus gewoon een PB sturen naar een moderator. (... omdat dit het zoveelste topic over beoordelen is)
.Levi. Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 We zullen dit zoveel mogelijk proberen te vermijden. Mocht je iemand zien die volgens jou fout bezig is dan mag je best een pb naar de graphics moderators sturen. Een topic had niet gehoeven, zie de pinned sectie van dit subforum. Topic closed.
Recommended Posts