Jump to content

Katy Perry Quiz


Robbie007

Katy Perry Quizzz  

22 leden hebben gestemd

  1. 1. 1. Wat is de echte familienaam van Katy Perry?

    • A. Perry
      4
    • B. Hudson
      12
    • C. Olsen
      3
  2. 2. 2. Wat is haar beste hit die overal ter wereld op nr. 1 stond?

    • A. Ur So Gay
      3
    • B. Hot N' Cold
      5
    • C. I Kissed a girl
      11
  3. 3. 3. Wie is haar beste vriendin?

    • A. Miley Cyrus
      6
    • B. Kate Hudson
      8
    • C. Leona Lewis
      5
  4. 4. 4. In welk jaar is ze geboren?

    • A. 1990
      4
    • B. 1980
      3
    • C. 1984
      12
  5. 5. 5. Hoe heet haar platenmaatschappij?

    • Sony BMG
      1
    • EMI
      11
    • Universal Music
      7


Recommended Posts

En?

Wist je alles in de quiz?

Heb je vragen, opmerkingen, leuke weetjes,...?

Post ze dan a.u.b. hier.

Ik weet een antwoord, namelijk het antwoord 'slotje'.

Netzoals de rest van je 'Kate Perry' topics.

Als je haar o zo geweldig vind, kan je beter een foto van d'r plaatsen in het superchick topic.

Daarnaast, heb ik geen eens zin op me raden terwijl ik weet dat het een slotje krijgt en dus nooit het antwoord krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie zopas dat jullie op de poll hebben gestemd en niemand heeft de vraag: Wie is de beste vriendin van Katy Perry? juist. Miley Cyrus natuurlijk :bonk:

Lezen jullie de Joepie niet? Daar zat een paar weken geleden een reportage over haar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie zopas dat jullie op de poll hebben gestemd en niemand heeft de vraag: Wie is de beste vriendin van Katy Perry? juist. Miley Cyrus natuurlijk :bonk:

Lezen jullie de Joepie niet? Daar zat een paar weken geleden een reportage over haar.

Joepie?

Ik denk het niet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie zopas dat jullie op de poll hebben gestemd en niemand heeft de vraag: Wie is de beste vriendin van Katy Perry? juist. Miley Cyrus natuurlijk :bonk:

Lezen jullie de Joepie niet? Daar zat een paar weken geleden een reportage over haar.

Maar Miley Cyrus is een bitch, dus die tellen we niet. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een Nederlands forum, Joepie is Belgisch en wordt denk ik niet verkocht in Nederland.

En, de Joepie, is om het zo te zeggen, een "vrouwenboekje" zoals de "Fancy" in Nederland.

Ik wist niet dat Robbie een vrouw was :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een Nederlands forum, Joepie is Belgisch en wordt denk ik niet verkocht in Nederland.

En, de Joepie, is om het zo te zeggen, een "vrouwenboekje" zoals de "Fancy" in Nederland.

Joepie wordt wel verkocht in Nederland

Link to comment
Delen op andere websites

Achja, wat boeit het. Als je Katy Perry zó geweldig vind, maak dan een site over haar. En hou dan op met die Topic maken op het GTAForum... :duh: Je kan haar altijd nog posten in het Superchick Topic, die is te vinden in NOTA. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie zopas dat jullie op de poll hebben gestemd en niemand heeft de vraag: Wie is de beste vriendin van Katy Perry? juist. Miley Cyrus natuurlijk :bonk:

Lezen jullie de Joepie niet? Daar zat een paar weken geleden een reportage over haar.

Erm... De beste vriendin van Miley is nog altijd ene Mandy :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...