Simsfan88 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) In de nieuwe PC GamePlay van deze maand staan 3 pagina's vol San Andreas, er staan ook erg veel nieuwe screenshots bij van de PC versie. Ik kan hem helaas niet scannen, want ik heb tijdelijk geen scannen, misschien kan iemand anders het scannen? ps.: Volgende maand een hele preview erover . Bewerkt: 29 april 2005 door Simsfan88 Reageren
Trax Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 In de nieuwe PC GamePlay van deze maand staan 3 pagina's vol San Andreas, er staan ook erg veel nieuwe screenshots bij van de PC versie.Ik kan hem helaas niet scannen, want ik heb tijdelijk geen scannen, misschien kan iemand anders het scannen? ps.: Volgende maand een hele preview erover . Joriz is er vanavond of morgen weer, dan staat het op de site waarschijnlijk. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 In de nieuwe PC GamePlay van deze maand staan 3 pagina's vol San Andreas, er staan ook erg veel nieuwe screenshots bij van de PC versie.Ik kan hem helaas niet scannen, want ik heb tijdelijk geen scannen, misschien kan iemand anders het scannen? ps.: Volgende maand een hele preview erover . Kijk! :lol: Dit is nieuws wat we willen horen! Ga die PCGameplay meteen hale Reageren
Steef Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Ik heb net PC ZONE gekocht. Ik zag in de winkel nog meer bladen met reviews over GTA San Andreas. Dus PC Gameplay is niet de enige! De screens zijn echt mooi , kan bijna nie wachte... Reageren
zupadomien Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Geplaatst: 30 april 2005 (bewerkt) Joriz heeft het nu op www.gtagames.nl gezet offtopic: op de site van rockstar pc staan meer screens Bewerkt: 30 april 2005 door zupadomien Reageren
jack456 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 ik vind pc schreenshots erg mooi. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Ze ZIJN ook erg mooi, vooral een leuke (maar ook kleine) toevoeging vind ik die dozen, rotzooi en dat autowrak in Grove Street Maakt het weer een stuk 'aangenamer' Zien er egt mooi uit, ga cker 'm cker kopen, ookal heb ik hem ook op de PS2 Reageren
jack456 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Ze ZIJN ook erg mooi, vooral een leuke (maar ook kleine) toevoeging vind ik die dozen, rotzooi en dat autowrak in Grove Street Maakt het weer een stuk 'aangenamer' Zien er egt mooi uit, ga cker 'm cker kopen, ookal heb ik hem ook op de PS2 ik ga hem ook gelijk kopen als sanandreas uit is voor de pc. :lol: Reageren
Typhoon Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Ze ZIJN ook erg mooi, vooral een leuke (maar ook kleine) toevoeging vind ik die dozen, rotzooi en dat autowrak in Grove Street Maakt het weer een stuk 'aangenamer' Zien er egt mooi uit, ga cker 'm cker kopen, ookal heb ik hem ook op de PS2 ik ga hem ook gelijk kopen als sanandreas uit is voor de pc. :lol: Ik ook echt vet word het nu ik weet het zeker Dus ik ga hem echt kopen. Reageren
AOSY86 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) very nice die screens. Bewerkt: 1 mei 2005 door Mr.Elvis Reageren
Scott16 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Ik heb een aantal bladen bekeken en het zijn inderdaad erg mooie screenshots. Reageren
Juiced Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) Ik vind de screens van de Xbox versie mooier die ergens in juni uitkomt staat in Xbox magazine van deze maand:D Bewerkt: 3 mei 2005 door Juiced Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Screenshots zijn idd wel mooi, ik krijg er alleen om de een of andere reden weer een Vice City gevoel bij. Het voelt gewoon weer ouderwets VC aan... Reageren
Typhoon Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Ik vind de screens van de Xbox versie mooier die ergens in juni uitkomt staat in Xbox magazine van vorige maand:D Ik vind ze allebij wel mooi Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Joriz heeft het nu op www.gtagames.nl gezet Waar staan die dan? Want bij Reviews en Previews staat hij niet... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.