Typhoon Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 jah daar ben ik het mee eens dat vond ik ook wat raar er staat ook cj reist vanuit vice city(jahwel er is een link) af naar los santos volgens mij is dat vanaf naar liberty city naar los santos of zit ik fout?? De pc gameplay heb ik niet gezien maar is dat beter?? weet iemand dat Reageren
Trax Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 volgens mij is dat vanaf naar liberty city naar los santos of zit ik fout?? Heb je inderdaad gelijk in. Erg slechte preview van PC Zone.. Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 jah ik hoop dat die in de pc gameplay beter is. en ik wou nog wat zeggen op www.**.com zijn er nog meer screens die jullie nog niet hebben. Mogen jullie die ook al hebben ?? of moeten jullie nog wachten? Reageren
Trax Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 jah ik hoop dat die in de pc gameplay beter is.en ik wou nog wat zeggen op www.**.com zijn er nog meer screens die jullie nog niet hebben. Mogen jullie die ook al hebben ?? of moeten jullie nog wachten? Je kan in ons Nieuws zien dat we het al weten. Joris moet ze alleen nog uploaden, wat binnenkort (hoogstwaarschijnlijk vandaag) gebeurt. Als je dénkt iets nieuws gevonden te hebben, stuur dan maar een PM, ipv te posten. Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 sorry ik wou het alleen zeggen maar nu weet ik ehet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.