Jump to content

Server problemen


alex.naoumov

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb hier een server, die gehost word bij gta24.net. Nu heb ik aAdmin, eigen gameplay, een speedometer erin gezet.

Een andere owner van de server heeft een paar mappen gemaakt, waaronder anderen ook een home, waar je wordt gespawnd, nu heb ik een probleem, de mappen worden niet geladen! Dit is de script met de mappen:

Pastebin..!

Mijn gameplay (pastebin)

Doe ik iets fout? Help please, ik kan nog amper scripten, maar script lezen en begrijpen kan ik echter wel :).

en zie de screenshot beneden, want sommige dingen worden niet goed geladen, kan iemand mij daar mee helpen?

alvast bedankt!

post-100544-1233085395_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel in je server.cfg

filterscripts naamvanfilterscript

gezet?

Die roltrap op die screen is trouwens een standaard San Andreas object, als je er overheen loopt voordat die gespawnt is, dan kan je erdoorheen zakken. Volkomen normaal en is niks tegen te doen. (Behalve even een paar tellen wachten tot je gaat lopen.)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel in je server.cfg
filterscripts naamvanfilterscript

gezet?

Die roltrap op die screen is trouwens een standaard San Andreas object, als je er overheen loopt voordat die gespawnt is, dan kan je erdoorheen zakken. Volkomen normaal en is niks tegen te doen. (Behalve even een paar tellen wachten tot je gaat lopen.)

Ja, natuurlijk heb ik dat erin gezet :).

Trouwens, net geprobeerd een map van 200 objecten aan de praat te krijgen, is gelukt.v

Alle objecten worden geladen, maar als ik het zelfde voor een andere map doe laadt die niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...