Donald-Duck Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Ik heb de sims 2 met de uitbreiding appartement leven op mijn computer staan. Daar had ik de sims superstar nachtleven bij geïnstalleerd. Maar nu kan ik de uitbreidingen allebei appart opstarten maar niet in hetzelfde spel. Dus ik moet kiezen welke ik dan ga spelen. Is dit bij anderen ook, en weet ook iemand hoe je wel de uitbreidingen bij elkaar kunt spelen. Alvast bedankt. Bewerkt: 27 januari 2009 door Donald-Duck Reageren
-eend- Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ehm.. superstar is voor sims 1 Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 o sorry :$ , het is nachtleven, ik moet toch maar beter gaan opletten ik zal het gelijk even verbeteren Reageren
joppie Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Je moet het wel in de goede volgorde installeren. Dus eerst Nachtleven en dan pas Appartementsleven. Daarna moet je Sims 2 spelen met de Appartementsleven cd-rom. Bewerkt: 27 januari 2009 door joppie Reageren
gta master 1 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Je moet het wel in de goede volgorde installeren.Dus eerst Nachtleven en dan pas Appartementsleven. Daarna moet je Sims 2 spelen met de Appartementsleven cd-rom. Dat was bij mij niet zo... als het goed is moet je de laatst gereleasde (appartement leven dus) uitbruidingspakket opstarten, alle oudere geinstalleerde zouden gewoon in het spel moeten zijn gevoegd... Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Dat was bij mij niet zo...als het goed is moet je de laatst gereleasde (appartement leven dus) uitbruidingspakket opstarten, alle oudere geinstalleerde zouden gewoon in het spel moeten zijn gevoegd... Klopt. Je ziet dan wel een soort loze button waarmee je normaal naar een oudere uitbreiding kan schakelen, maar die werkt niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.