Leumas Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Hoi Bestaat er een code die dezelfde functie heeft als een actor die je gerecruteerd hebt en die vanuit een voertuig schiet op een welbepaalde gekozen actor? Ik heb de code "put actor in turret with shooting angle" uitgeprobeerd maar eens de actor in de voertuig zit buggt het spel, de actor staat recht in het voortuig doorheen het dak en de onderkant en mikt in het niets. Hoe gebruik ik volgende codes juist? 0464: put_actor 99@ into_turret_on_car 68@ at_car_offset 266@ 267@ 268@ position 0 shooting_angle_limit 0.0 with_weapon 0 0465: remove_actor $PLAYER_ACTOR from_turret_mode 04F4: put_actor 37@ into_turret_on_object 52@ offset_from_object_origin 2.85 -0.7 5.9 orientation 0 both_side_angle_limit 360.0 lock_weapon 0 06A7: put_actor $PLAYER_ACTOR into_turret_on_car 386@ at_car_offset -0.2 0.5 0.0 position 1 shooting_angle 110.0 70.0 with_weapon 43 0887: set_actor $PLAYER_ACTOR turret_mode_orientation 0 both_side_angle_limit 60.0 Groeten Leumas Bewerkt: 27 januari 2009 door Leumas Reageren
PatrickW Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Deze opcodes zijn niet echt bedoeld om "driveby's" te scripten, daarvoor heb je andere opcodes. Je kunt naar de missie "Big Smoke" kijken hoe het moet, daar wordt CJ namelijk achtervolgt door 2 actors in een auto die vanuit de auto op hem schieten. De details kun je daar zelf wel vinden denk ik, maar waar het in grote lijnen op neerkomt: 1) Spawn een auto 2) Spawn 2 actors in de auto 3) geef de actors een wapen 4) laat de auto rijden 5) Gebruik opcode 0713: om een actor te laten schieten: b.v. 0713: actor 52@ driveby_actor $PLAYER_ACTOR car -1 point 0.0 0.0 0.0 radius 5000.0 4 1 firing_rate 40 om de actor op CJ te laten schieten. Reageren
Leumas Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Deze opcodes zijn niet echt bedoeld om "driveby's" te scripten, daarvoor heb je andere opcodes. Je kunt naar de missie "Big Smoke" kijken hoe het moet, daar wordt CJ namelijk achtervolgt door 2 actors in een auto die vanuit de auto op hem schieten. De details kun je daar zelf wel vinden denk ik, maar waar het in grote lijnen op neerkomt: 1) Spawn een auto 2) Spawn 2 actors in de auto 3) geef de actors een wapen 4) laat de auto rijden 5) Gebruik opcode 0713: om een actor te laten schieten: b.v. 0713: actor 52@ driveby_actor $PLAYER_ACTOR car -1 point 0.0 0.0 0.0 radius 5000.0 4 1 firing_rate 40 om de actor op CJ te laten schieten. Hoi, zou iemand me kunnen zeggen waarvoor de 4 en de 1 na de radius 5000.0 staan? Ik heb gezien dat ze ook op 8 of 1 enz kunnen staan. Thanks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.