Jump to content

Actor shooting while in car.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi

Bestaat er een code die dezelfde functie heeft als een actor die je gerecruteerd hebt en die vanuit een voertuig schiet op een welbepaalde gekozen actor?

Ik heb de code "put actor in turret with shooting angle" uitgeprobeerd maar eens de actor in de voertuig zit buggt het spel, de actor staat recht in het voortuig doorheen het dak en de onderkant en mikt in het niets.

Hoe gebruik ik volgende codes juist?

0464: put_actor 99@ into_turret_on_car 68@ at_car_offset 266@ 267@ 268@ position 0 shooting_angle_limit 0.0 with_weapon 0 
0465: remove_actor $PLAYER_ACTOR from_turret_mode 
04F4: put_actor 37@ into_turret_on_object 52@ offset_from_object_origin 2.85 -0.7 5.9 orientation 0 both_side_angle_limit 360.0 lock_weapon 0 
06A7: put_actor $PLAYER_ACTOR into_turret_on_car 386@ at_car_offset -0.2 0.5 0.0 position 1 shooting_angle 110.0 70.0 with_weapon 43 
0887: set_actor $PLAYER_ACTOR turret_mode_orientation 0 both_side_angle_limit 60.0

Groeten

Leumas

Bewerkt: door Leumas
Geplaatst:

Deze opcodes zijn niet echt bedoeld om "driveby's" te scripten, daarvoor heb je andere opcodes.

Je kunt naar de missie "Big Smoke" kijken hoe het moet, daar wordt CJ namelijk achtervolgt door 2 actors in een auto die vanuit de auto op hem schieten. De details kun je daar zelf wel vinden denk ik, maar waar het in grote lijnen op neerkomt:

1) Spawn een auto

2) Spawn 2 actors in de auto

3) geef de actors een wapen

4) laat de auto rijden

5) Gebruik opcode 0713: om een actor te laten schieten:

b.v.

0713: actor 52@ driveby_actor $PLAYER_ACTOR car -1 point 0.0 0.0 0.0 radius 5000.0 4 1 firing_rate 40

om de actor op CJ te laten schieten.

• 9 maanden later...
Geplaatst:

Deze opcodes zijn niet echt bedoeld om "driveby's" te scripten, daarvoor heb je andere opcodes.

Je kunt naar de missie "Big Smoke" kijken hoe het moet, daar wordt CJ namelijk achtervolgt door 2 actors in een auto die vanuit de auto op hem schieten. De details kun je daar zelf wel vinden denk ik, maar waar het in grote lijnen op neerkomt:

1) Spawn een auto

2) Spawn 2 actors in de auto

3) geef de actors een wapen

4) laat de auto rijden

5) Gebruik opcode 0713: om een actor te laten schieten:

b.v.

0713: actor 52@ driveby_actor $PLAYER_ACTOR car -1 point 0.0 0.0 0.0 radius 5000.0 4 1 firing_rate 40

om de actor op CJ te laten schieten.

Hoi, zou iemand me kunnen zeggen waarvoor de 4 en de 1 na de radius 5000.0 staan? Ik heb gezien dat ze ook op 8 of 1 enz kunnen staan.

Thanks

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...