GTAspirit Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 je ziet soms in films dat ze een gsm oppakken en dan horen ze muziek en praten ze luider je denkt dat dat muziek is van de achtergrond van het huis of waar hij of zij is dat is niet er is een gsm waardat je mee kunt bellen en kunt muziek luisteren tegelijkertijd het wordt exclusief gebruikt dor mensen die rijk en je kan er 4000 foto's mee maken je kan er video's van andere gsm's opzetten maar een nadeel is: als je muziek opstaat en je hebt hem te hard staan dan kan je je contactpersoon of vriend niet horen en je kan hem alleen afzetten voor dat je hem stiller kan zijn. ik zouhem niet direct kopen prijs is niet egt bekend ! ik vraag jullie mening. grtz drive-by Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Ik vind het super onzinnig, een telefoon is toch om met anderen te kunnen praten/sms'en. Dan is het niet handig als er ook keihard muziek in je oor zit te tetteren op het moment dat jij in gesprek bent. Reageren
tjoef Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Nog nooit gezien of gehoord... Reageren
K.O. Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Bron? Komt nogal onbetrouwbaar over op deze manier. Waarom zou je met een telefoon willen bellen en muziek luisteren tegelijk? Dat is toch volstrekt nutteloos? Als ik muziek wil laten horen tijdens een telefoongesprek zet ik het volume van de boxjes wel gewoon wat harder. Overigens kan ik met mijn telefoon wel een door mijzelf bepaald geluid af laten spelen bij de ander wanneer ik zelf gebeld wordt, dus in plaats van de standaard 'tuut... tuut' als de telefoon over gaat. Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 (bewerkt) Met een Nokia/Symbian telefoon kun je ook muziek luisteren onder het bellen, met een programma. Ik denk dat er ook wel zoiets is voor de Iphone/andere platformen. En de N95 8GB heeft 8GB ruimte(nee ECHT?) en een 5MP foto op normale kwalitiet neemt ~400kb in. 8000000/400=20000 foto's.(of maak ik nou een rekenfout ik ben net wakker) En alle moderne telefoons zijn uitgerust met Bluetooth, dus je kunt ook gwn filmpjes van anderen ontvangen+afspelen. Bewerkt: 29 januari 2009 door timmyhawky Reageren
chopperboy Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Vind dit topic zonder enige plaatjes of een bron nog onzinniger dan de telefoon zelf... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.