Jump to content

als je belt hoor je muziek !?


GTAspirit

Recommended Posts

je ziet soms in films dat ze een gsm oppakken en dan horen ze muziek en praten ze luider

je denkt dat dat muziek is van de achtergrond van het huis of waar hij of zij is

dat is niet

er is een gsm waardat je mee kunt bellen en kunt muziek luisteren tegelijkertijd

het wordt exclusief gebruikt dor mensen die rijk

en je kan er 4000 foto's mee maken je kan er video's van andere gsm's opzetten

maar een nadeel is:

als je muziek opstaat en je hebt hem te hard staan dan kan je je contactpersoon of vriend niet horen en je kan hem alleen afzetten voor dat je hem stiller kan zijn.

ik zouhem niet direct kopen

prijs is niet egt bekend !

ik vraag jullie mening.

grtz drive-by

Link to comment
Delen op andere websites

Bron? Komt nogal onbetrouwbaar over op deze manier.

Waarom zou je met een telefoon willen bellen en muziek luisteren tegelijk? Dat is toch volstrekt nutteloos? Als ik muziek wil laten horen tijdens een telefoongesprek zet ik het volume van de boxjes wel gewoon wat harder. Overigens kan ik met mijn telefoon wel een door mijzelf bepaald geluid af laten spelen bij de ander wanneer ik zelf gebeld wordt, dus in plaats van de standaard 'tuut... tuut' als de telefoon over gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Met een Nokia/Symbian telefoon kun je ook muziek luisteren onder het bellen, met een programma. Ik denk dat er ook wel zoiets is voor de Iphone/andere platformen.

En de N95 8GB heeft 8GB ruimte(nee ECHT?) en een 5MP foto op normale kwalitiet neemt ~400kb in.

8000000/400=20000 foto's.(of maak ik nou een rekenfout ik ben net wakker)

En alle moderne telefoons zijn uitgerust met Bluetooth, dus je kunt ook gwn filmpjes van anderen ontvangen+afspelen.

Bewerkt: door timmyhawky
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...