Jump to content

GTA IV werk niet meer na Crash PC.


NickOwnage

Recommended Posts

Beste Forumlezer,

Ik was GTA IV vanmorgen aan het spelen, hij crashste tijdens een race.. Mijn PC crashte en sloot af, ik heb een Norton Antivirus scanner. En die werd automatisch verwijderd tijdens het Repareren van de PC, mijn oude virusscanner die standard op mijn computer stond werd weer geactiveerd, maar die was al verlopen. Dus ik die oude virusscanner eraf gehaald, en die Norton erop gezet. Wat er dan gebeurt ik probeer GTA IV weer te starten en ik doe het schijfje er weer in hij laad, en ik krijg een schermpje met Lola en Social Club. Ik klik vervolgens op Play. En dan krijg je het Pictogram van het laadschermpje met dit: - teken. Vervolgens sluit het schermpje automatisch en hoor ik mijn PC ophouden met draaien van het schijfje in de Computer.

Mijn Laptop systeem:

Windows Vista

- 2.0 Ghz 800MHz, 2 MB L2 cache.

- 250 Gb hardeschijf

- 17" WXGA+ Acer CrystalBrite LCD

- 512 MB Nvidia® Geforce® 8600M GT Turbocache

- Intel® Core2 Duo Processor T5800

- DVD-Super Multi DL

Nieuw! Nieuw! Ik heb ook een heel klein holletje in mijn Schijfje en een Krasje.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Beste Forumlezer,

Ik was GTA IV vanmorgen aan het spelen, hij crashste tijdens een race.. Mijn PC crashte en sloot af, ik heb een Norton Antivirus scanner. En die werd automatisch verwijderd tijdens het Repareren van de PC, mijn oude virusscanner die standard op mijn computer stond werd weer geactiveerd, maar die was al verlopen. Dus ik die oude virusscanner eraf gehaald, en die Norton erop gezet. Wat er dan gebeurt ik probeer GTA IV weer te starten en ik doe het schijfje er weer in hij laad, en ik krijg een schermpje met Lola en Social Club. Ik klik vervolgens op Play. En dan krijg je het Pictogram van het laadschermpje met dit: - teken. Vervolgens sluit het schermpje automatisch en hoor ik mijn PC ophouden met draaien van het schijfje in de Computer.

Mijn Laptop systeem:

Windows Vista

- 2.0 Ghz 800MHz, 2 MB L2 cache.

- 250 Gb hardeschijf

- 17" WXGA+ Acer CrystalBrite LCD

- 512 MB Nvidia® Geforce® 8600M GT Turbocache

- Intel® Core2 Duo Processor T5800

- DVD-Super Multi DL

Je systeem geloof ik wel. Als GTAIV het vanmorgen wel nog gewoon deed.

Voorafgaand mag ik je wel even de tip mee geven dat Norton niet bepaald garant staat als goede virusscanner. Ik zelf heb maanden lang last gehad twee virusscanners die elkaar tegenwerkte. NOD32 en AVG Anti Virus stonden allebij als actieve virusscanners op mijn pc aangesloten. Daardoor heb ik er eentje moeten verwijderen, en staat alleen AVG nu als actieve virusscanner in het systeem van mijn pc.

Bekijk dus eerst eens of jij ook met één virusscanner te werk gaat op je pc.

Echter hoeft dit niet eens de oorzaak van het probleem te zijn. Je vertelde dat je de pc had gerepareerd, en toen een nieuwe Norton op de pc had geïnstalleerd.

Kun je eens aangeven wat de foutmelding precies inhoud? Eventueel met een printscreen van de foutmelding.

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hierna de fout niet meer weer gehad, alleen ik was een beetje overdonderd over het feit dat mijn PC crashte. Toen de Computer was gerepareerd, toen was McAfee, meteen op mijn Computer gezet door Vista zelf.

Norton, ik vertrouw hem wel. Ik heb hem al jaren. Ik probeer nog wel ff of GTA het doet. Ik heb net een ander spel gespeeld en die deed het wel gewoon.

@ Hij doet het nog niet. :duh:

In de bijlage de printscreens op een rij. Van GTA IV 1 naar GTA IV 3

Als ik het schijfje erin doe. ( Heb ik altijd. )

Hier druk ik dan op "D"

Dan kom ik hier, en druk ik op Play.

Dan krijg ik dit. (Net als altijd) Maar dan sluit ie dat schermpje weer.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hierna de fout niet meer weer gehad, alleen ik was een beetje overdonderd over het feit dat mijn PC crashte. Toen de Computer was gerepareerd, toen was McAfee, meteen op mijn Computer gezet door Vista zelf.

Norton, ik vertrouw hem wel. Ik heb hem al jaren. Ik probeer nog wel ff of GTA het doet. Ik heb net een ander spel gespeeld en die deed het wel gewoon.

@ Hij doet het nog niet. :duh:

In de bijlage de printscreens op een rij. Van GTA IV 1 naar GTA IV 3

Als ik het schijfje erin doe. ( Heb ik altijd. )

Hier druk ik dan op "D"

Dan kom ik hier, en druk ik op Play.

Dan krijg ik dit. (Net als altijd) Maar dan sluit ie dat schermpje weer.

Probeer andes Norton te verwijderen,dit kan je niet gewoon doen dit moet met een programma...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...