Jump to content

HELP!


Heinzy

Recommended Posts

Beste mensen

Ik heb nog niet al te lang geleden GTA IV gekocht

omdat ik helemaal GTA fanaat ben heb ze egt allemaal gespeeld.

Allleen deze GTA heb ik dus een keer gekocht voor de pc

en de rest dat ik heb gespeeld heb ik op de PS gedaan.

Nou ik het spel gekocht a 60 euro

Iik zo snel mogelijk naar huis gegaan om hem te installeren

ik hem geinstalleerd en opstarten alleen was het beeld en FPS

te laag om mee te spelen

Dus ik een nieuwe kaart gekocht A 300 euro "MSI N280 GTX" nog niet doen

Ik vervolgens een core 2 duo E8400 3.00GHZ gekocht A 175 euro alls gedaan dus geflasht en geupdate

Nog niet doen ik dus een nieuwe moederbord gekocht en ddr3 geheugen A 400 euro

ik dat weer geinstalleerd en geupdate NOG NIKS DOEN :@:@:@:@

nou kwam ik er dus achter via RGSC dat er een patch is vrijgegeven voor het crashen en beeldkwaliteit

ik die gedownload en geinstalleerd en ja hoor hij deed het eindelijk dus ik lekker gamen!!!!!!!

kom ik op een gegeven moment bij een opdracht van vlad " Clear Gateway" en als je dan die

Blister compact heb gepikt zou die dus vlad moeten bellen en dat doet die dus nu niet??????????????????????????

Ik heb het spel nou zo'n kleine 5 tot 6 keer opnieuw geinstalleerd en ben wezen spelen zonder patch

en dan speeld die dus niet mooi maar kan ik wel die opdracht doen en als ik die patch weer installeer kan ik hem dus niet doen

WIE KAN MIJ HELPEN HET HEEFT ME HEEL VEEL CENTEN GEKOST EN HET WERKT DUS VOOR GEEN METER

Link to comment
Delen op andere websites

Dus,

Je kunt het spel niet spelen zonder patch, en wél met patch. Máár in dat geval kom je niet verder dan de missie Clean Getaway

Op de Wikigta pagina die ik hierboven heb aangelinkt, kun je lezen dat je vlad vanzelf zult bellen wanneer je in de auto zit.

Steel de auto en onderweg zal je Vlad bellen, waarin Vlad je de opdracht geeft om de auto te wassen in de wasstraat, omdat deze smerig is

Heb je dat al eens geprobeert?

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Dus,

Je kunt het spel niet spelen zonder patch, en wél met patch. Máár in dat geval kom je niet verder dan de missie Clean Getaway

Op de Wikigta pagina die ik hierboven heb aangelinkt, kun je lezen dat je vlad vanzelf zult bellen wanneer je in de auto zit.

Steel de auto en onderweg zal je Vlad bellen, waarin Vlad je de opdracht geeft om de auto te wassen in de wasstraat, omdat deze smerig is

Heb je dat al eens geprobeert?

Ja dat weet ik dat die Vlad automatisch moet bellen en dat doet die dan wel als ik die patch NIET heb geinstalleerd maar dan crasht heel de tijd het spel, en als ik die patch WEL installeer dan doet die dus niet automatisch bellen en loopt die heel erg mooi

dus dat vind ik allemaal maar vaag en zonde van me centen man want ben bijna een rooitje kwijt voor alles

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...