Heinzy Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Beste mensen Ik heb nog niet al te lang geleden GTA IV gekocht omdat ik helemaal GTA fanaat ben heb ze egt allemaal gespeeld. Allleen deze GTA heb ik dus een keer gekocht voor de pc en de rest dat ik heb gespeeld heb ik op de PS gedaan. Nou ik het spel gekocht a 60 euro Iik zo snel mogelijk naar huis gegaan om hem te installeren ik hem geinstalleerd en opstarten alleen was het beeld en FPS te laag om mee te spelen Dus ik een nieuwe kaart gekocht A 300 euro "MSI N280 GTX" nog niet doen Ik vervolgens een core 2 duo E8400 3.00GHZ gekocht A 175 euro alls gedaan dus geflasht en geupdate Nog niet doen ik dus een nieuwe moederbord gekocht en ddr3 geheugen A 400 euro ik dat weer geinstalleerd en geupdate NOG NIKS DOEN :@:@ nou kwam ik er dus achter via RGSC dat er een patch is vrijgegeven voor het crashen en beeldkwaliteit ik die gedownload en geinstalleerd en ja hoor hij deed het eindelijk dus ik lekker gamen!!!!!!! kom ik op een gegeven moment bij een opdracht van vlad " Clear Gateway" en als je dan die Blister compact heb gepikt zou die dus vlad moeten bellen en dat doet die dus nu niet?????????????????????????? Ik heb het spel nou zo'n kleine 5 tot 6 keer opnieuw geinstalleerd en ben wezen spelen zonder patch en dan speeld die dus niet mooi maar kan ik wel die opdracht doen en als ik die patch weer installeer kan ik hem dus niet doen WIE KAN MIJ HELPEN HET HEEFT ME HEEL VEEL CENTEN GEKOST EN HET WERKT DUS VOOR GEEN METER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Dus, Je kunt het spel niet spelen zonder patch, en wél met patch. Máár in dat geval kom je niet verder dan de missie Clean Getaway Op de Wikigta pagina die ik hierboven heb aangelinkt, kun je lezen dat je vlad vanzelf zult bellen wanneer je in de auto zit. Steel de auto en onderweg zal je Vlad bellen, waarin Vlad je de opdracht geeft om de auto te wassen in de wasstraat, omdat deze smerig is Heb je dat al eens geprobeert? Bewerkt: 28 januari 2009 door Pennywise The Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 ... Mooie eerste post op dit forum, mijn ogen deden al pijn na de eerste 3 zinnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Heinzy Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Dus, Je kunt het spel niet spelen zonder patch, en wél met patch. Máár in dat geval kom je niet verder dan de missie Clean Getaway Op de Wikigta pagina die ik hierboven heb aangelinkt, kun je lezen dat je vlad vanzelf zult bellen wanneer je in de auto zit. Steel de auto en onderweg zal je Vlad bellen, waarin Vlad je de opdracht geeft om de auto te wassen in de wasstraat, omdat deze smerig is Heb je dat al eens geprobeert? Ja dat weet ik dat die Vlad automatisch moet bellen en dat doet die dan wel als ik die patch NIET heb geinstalleerd maar dan crasht heel de tijd het spel, en als ik die patch WEL installeer dan doet die dus niet automatisch bellen en loopt die heel erg mooi dus dat vind ik allemaal maar vaag en zonde van me centen man want ben bijna een rooitje kwijt voor alles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 dan doe je die mssie zonder de patch en installeer je daarna de patch weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.