Jordy Geplaatst: 11 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2003 Weet iemand waar je aan kunt zien bij welk team je hoort in MTA (multiplayer theft auto)????? Ik heb zelf namelijk geen idee. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2003 ALs je MTA opstart kan je kiezen bij welke groep je hoort! Dat is dan je team! maar je kan natuurlijk ook wat in de chat wat van te voren afspreken. Je kan het allemaal zelf bepalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaverslaafde Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2003 hey yo ik heb ook multiplayer maar de sh*t ding zat een virusssssssssssssss in balen :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2003 Dan heb je niet MTA gedownload! In MTA zit geen virus. Je kan de echte downloaden op: GTAgames.nl - Vice City mod pagina Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2003 Hij je heb die mta van mij maar ik heb die mta van www.mtavc.com dus daar kan het niet door komen.. Wel vreemd. Wat gebeurd er precies/./ Het kan hooguit zijn dat ie onder het spelen soms crasht maardas geen virus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2003 Toch moet het virus op een andere manier zijn ontstaan. In het programma zelf zitten geen virussen! Er zijn altijd nog mensen die je willen hacken! Er kunnen mensen zijn die in een MTA server proberen te hacken en zo virussen te verspreiden! Ik raad je dan ook een firewall aan tijdens het spelen! En alleen maar op bekende servers te gamen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.