Jump to content

PlaystationIII verkopen

Pennywise The Clown

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ga 30 maart een jaar lang naar mijn oom in Australië. Nou heb ik een Playstation 3 van ongeveer een half jaar oud, waar ik dan natuurlijk niets mee kan doen een jaar lang.

De mogelijkheid is om de playstation te verkopen, en er volgend jaar eventueel weer een te kopen. Er zitten drie recente spellen bij. Zou dit de beste oplossing zijn? Aangezien voor hetzelfde geld de playstation volgend jaar duurder is geworden vanwege de crisis.

Kortom, wat verwachten jullie van de prijsdaling/stijging, en wat zouden jullie in mijn geval met de playstation doen.

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Kan jij je Playstation niet meenemen en hem daar gebruiken? :7

Of anders zou ik hem verkopen en dan binnen een jaar of wanneer je terug bent een nieuwe kopen (waarschijnlijk is dan de prijs van de Ps3 flink gedaalt).

Geplaatst:
Kan jij je Playstation niet meenemen en hem daar gebruiken? :7

Of anders zou ik hem verkopen en dan binnen een jaar of wanneer je terug bent een nieuwe kopen (waarschijnlijk is dan de prijs van de Ps3 flink gedaalt).

Ik kan de playstation niet mee nemen, aangezien je maar 25 kilo mag mee nemen aan bagage. Daarbij komt een maximum van ongeveer twee kleine tasjes aan handbagage. Wat neer komt op een kilo of 2.

25 kilo kun je derhalve vergelijken met een koffer met wieltjes, twee lange broeken, twee korte broeken, een setje ballenknijpers, wat t-shirts, schoenen, sloffen, sokken, een trui, nog een boek, surfplank, geld, fotocamera, petje, slippers, strandkledij...

En dan zit je er wel zo'n beetje doorheen.

Geplaatst: (bewerkt)

De prijs van een PS3 is volgend jaar echt niet duurder geworden.

Ik denk dat een PS3 volgend jaar rond de 350 euro kost. En met spellen denk ik 400.

Kun je het misschien niet laten opsturen??

Wel slim om dat ding te verkopen dan kun je volgend jaar een nieuwe kopen dan zijn de meeste hardware foutjes er wel uit geholpen.

Bewerkt: door Dwayne Forge

Misverstand met Dwayne Forge

Bewerkt: door Ely
Geplaatst:

Je mag meestal zelf ook nog wat handbagage meenemen.

Dus haal dat geld eruit, dou het in je broekzak en maak plaats voor

de PS3 :D

Heel even serieus. De Dollar wordt met de dag minder waard,

waarom zou je dan denken dat hij dan veel duurder is geworden?

Als er iemand meegaat kun je aan hem/haar de PS3 geven en dan

weer terug laten gaan naar Nederland. Natuurlijk is dit onzinnig omdat je voor

een PS3 nooit zoveel moeite gaat doen.

Geplaatst:

Ely.

Ik had mijn reactie niet gericht tegen jou de topic starter zij dat de prijzen stegen vanwegen de crisis dat vind ik dus onzin :D want dan verkoopt dat ding niet meer.

Je mag meestal zelf ook nog wat handbagage meenemen.

Dus haal dat geld eruit, dou het in je broekzak en maak plaats voor

de PS3 :D

Heel even serieus. De Dollar wordt met de dag minder waard,

waarom zou je dan denken dat hij dan veel duurder is geworden?

Als er iemand meegaat kun je aan hem/haar de PS3 geven en dan

weer terug laten gaan naar Nederland. Natuurlijk is dit onzinnig omdat je voor

een PS3 nooit zoveel moeite gaat doen.

Gelukkig, in ieder geval nog één nozele zin in je post :7

Al met al zijn ideeën zoals laten opsturen, en iemand mee nemen om de PS3 zo mee te smokkelen naar Australië erg onnozel, en ondenkbaar.

Is het verkopen van de PS3 momenteel een goed idee, of heeft iemand nog andere ideeën?

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Geplaatst:

Leen hem uit aan familie die in Nederland woont. Misschien zijn die er een tijdje zoet mee.

Geplaatst:
Ely.

Ik had mijn reactie niet gericht tegen jou de topic starter zij dat de prijzen stegen vanwegen de crisis dat vind ik dus onzin :D want dan verkoopt dat ding niet meer.

Sorry misverstandje :$

Geplaatst:

Waarom laat je hem niet gewoon staan? Plastic zak eromheen vanwege het stof. Verkopen lijkt mij niet zoveel zin hebben. :puh: Als je hem mee wilt nemen naar Australië moet je er wel even op letten dat ze 220v uit de muur hebben. Dat kan nog wel eens variëren buiten Europa. Als het spanningsnet anders is kan je ps3 kapot gaan.

Geplaatst:
Waarom laat je hem niet gewoon staan? Plastic zak eromheen vanwege het stof. Verkopen lijkt mij niet zoveel zin hebben. :puh: Als je hem mee wilt nemen naar Australië moet je er wel even op letten dat ze 220v uit de muur hebben. Dat kan nog wel eens variëren buiten Europa. Als het spanningsnet anders is kan je ps3 kapot gaan.

Dat komt er ook nog eens bij ja, ze hebben andere stopcontacten in Down Under.

In ieder geval geeft mijn broer aan dat ik hem nu nog kan verkopen voor een redelijk prijsje. Over een jaar zullen ze goedkoper zijn, en kun je er eventueel weer een kopen, of wachten op een nieuwe console.

Lijkt dat jullie wat?

Geplaatst:

In ieder geval geeft mijn broer aan dat ik hem nu nog kan verkopen voor een redelijk prijsje. Over een jaar zullen ze goedkoper zijn, en kun je er eventueel weer een kopen, of wachten op een nieuwe console.

Lijkt dat jullie wat?

Geen nood, laatst zat in mijn kerstpakket een universeel stopcontact. M.a.w. je kunt dat stopcontact overal ter wereld gebruiken (gewoon een kwestie even de juiste pinnetjes en gaatjes uitzoeken). Ik neem aan dat zo'n ding ook gewoon in de winkel te koop is. Kortom: als je je PS3 meeneemt zal je ook in Down Under het kunnen gebruiken.

Geplaatst:

Lijkt dat jullie wat?

Geen nood, laatst zat in mijn kerstpakket een universeel stopcontact. M.a.w. je kunt dat stopcontact overal ter wereld gebruiken (gewoon een kwestie even de juiste pinnetjes en gaatjes uitzoeken). Ik neem aan dat zo'n ding ook gewoon in de winkel te koop is. Kortom: als je je PS3 meeneemt zal je ook in Down Under het kunnen gebruiken.

Hoe kan ik dat ding mee nemen? Het is een Playstation3! Dalijk smelt 'ie nog in het vliegtuig... En ik heb echt alle kilo's nodig voor m'n kleding, stradshizzle enzovoorts.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...