Jump to content

Call of Duty Wold at War Walktrough

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier kan je feedback + reacties kwijt over het Call of Duty World at War Walktrough topic (Klik)

Bewerkt: door Ikkes
Topic afgesplitst
Je mag nu tot 28 januarie 20:00 posten :).

Dus we mogen nu posten?

Ik vind het heel goed idee,

zeker voor de mensen die moeilijkheden hebben met bepaalde missies :tu:

(als ik toch niet mocht posten verwijder deze post dan) Bedankt Ikkes :D

Bewerkt: door Ely
Geplaatst:
Op welk niveau speel je?:?

En maak je deze filmpjes zelf?

Op welk niveau speel je?:? Ze werken op alles, Alleen bij Veteran zal je hen wel ietsje moeten aanpassen.

En maak je deze filpmjes zelf? Nee, Daarom zet ik de credits erbij. Ik zal naar een manier zoeken om dat wel te doen.

Geplaatst:

Ik vind het zeker een goed idee, maar gaat het allemaal wel passen in een topic? Dan zou je alle reacties zowieso al moeten weg werken, anders wordt het een chaos om bepaalde missies te vinden.

Ik zou een apart reactietopic maken, en de hele walktrough gewoon hier posten. Zo heb je meteen alles geordend achter elkaar staan.

Geplaatst:
Ik vind het zeker een goed idee, maar gaat het allemaal wel passen in een topic? Dan zou je alle reacties zowieso al moeten weg werken, anders wordt het een chaos om bepaalde missies te vinden.

Ik zou een apart reactietopic maken, en de hele walktrough gewoon hier posten. Zo heb je meteen alles geordend achter elkaar staan.

Goed plan, Zou een Moderator+ dat kunnen doen?

Goed plan, Zou een Moderator+ dat kunnen doen?

Jazeker, gewoon een pbtje sturen. Dan worden al deze posts verplaatst naar het nieuwe reactietopic die jij aan maakt/hebt gemaakt. En is alles goed geordent.

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Geplaatst:
Breaking News, mijn topic is pinned :$ . Dit is een hele eer :7 .

Dat komt waarschijnlijk doordat het een goed en behulpzaam topic is/wordt. :)

Geplaatst:

Jullie kennen de Little Resistance easter egg blijkbaar niet? Dat mag in zo'n walkthrough natuurlijk niet ontbreken. :D Je kunt er namelijk een Ray Gun krijgen, wat dit de enigste level waarin deze voorkomt naast Nacht der Untoten. Eenmaal op het vasteland van moet je naar rechts lopen, daar vind je een bomkrater met water erin. Erachter staat een tank, loop naar de tank, draai jezelf om en spring in de bomkrater. Klim eruit en loop verder (dus langs de kleine drakentanden, die betonnen piramides) Daar zul je weer twee kraters zien. Spring eerst in de voorste, degene vol met water. Spring dan in de volgende, degene zonder water. Loop dan tussen de twee stenen door naar de laatste krater, deze ook weer vol met water. Spring erin en draai je vervolgens om zodat je weer richting het vaste land kijkt. Wanneer je het objective recht op je radar hebt staan zul je twee bomen zien staan en iets verderop een tank. Zorg dat de tank zich ongeveer in het midden van je beeld bevind. Wacht nu. Blijf in de krater staan, en blijf wachten. Op een gegeven moment zal er wat gebeuren.

Succes en enjoy.

(Voor de tanks op het laatste; twee schoten zijn genoeg en @ Veteran moet je niet achter de MG gaan zitten, gewoon een airstrike erop gooien. Geeft je overigens ook meteen een Trophy)

Geplaatst:
Jullie kennen de Little Resistance easter egg blijkbaar niet? Dat mag in zo'n walkthrough natuurlijk niet ontbreken. :D Je kunt er namelijk een Ray Gun krijgen, wat dit de enigste level waarin deze voorkomt naast Nacht der Untoten. Eenmaal op het vasteland van moet je naar rechts lopen, daar vind je een bomkrater met water erin. Erachter staat een tank, loop naar de tank, draai jezelf om en spring in de bomkrater. Klim eruit en loop verder (dus langs de kleine drakentanden, die betonnen piramides) Daar zul je weer twee kraters zien. Spring eerst in de voorste, degene vol met water. Spring dan in de volgende, degene zonder water. Loop dan tussen de twee stenen door naar de laatste krater, deze ook weer vol met water. Spring erin en draai je vervolgens om zodat je weer richting het vaste land kijkt. Wanneer je het objective recht op je radar hebt staan zul je twee bomen zien staan en iets verderop een tank. Zorg dat de tank zich ongeveer in het midden van je beeld bevind. Wacht nu. Blijf in de krater staan, en blijf wachten. Op een gegeven moment zal er wat gebeuren.

Succes en enjoy.

(Voor de tanks op het laatste; twee schoten zijn genoeg)

Iederdaad hier is er een filmpje van:

Wist hem al wel, maar heb het nog niet uitgeprobeerd. :D

Geplaatst:

Ziet er heel goed uit. Helaas kan ik het niet spelen :(

Maar hoe heb je de admins zover gekregen dat het topic een sticky werd?

Ik bedoel, een walkthrough voor 1 specifiek spel is toch niet iets heel belangrijks in een subforum wat over het hele genre gaat? uitleg graag :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...