Forumrunner Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Ik heb hem gewoon aangemaakt, En toen hebben ze hem gepinned, Daar heb ik niet naar gevraagd. Reageren
Ikkes Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Kwalitatieve topics die veel informatie bieden over iets wat in het betrefde subforum staan verdienen extra aandacht. Daarom heb ik (geheel uit mij zelf) besloten het topic te pinnen. Zo krijgt een topic als deze de aandacht welke het verdiend. @Forumrunner: Ga zo door . Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Kwalitatieve topics die veel informatie bieden over iets wat in het betrefde subforum staan verdienen extra aandacht. Daarom heb ik (geheel uit mij zelf) besloten het topic te pinnen. Zo krijgt een topic als deze de aandacht welke het verdiend.@Forumrunner: Ga zo door . Bedankt Ikkes, Ik vind het gewoon leuk om van deze topics te maken. Als ik genoeg tijd heb, Kan ik misschien ook wel zoeits maken van een andere shooter, Gears of War (2) misschien. Reageren
FireFighter Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Goed idee Forumrunner! Ik denk dat hier heel veel leden wel wat aan hebben! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Sorry dat het vandaag zo stil was in het topic. Ik kon geen stukjes typen (I.V.M Niet achter de Xbox kunnen, Enz.). Morgen komt denk ik Hard Landing en Vendetta. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Sorry dat ik zo weinig typ, Maar dat heeft te maken met het feit dat ik ook nog een leven heb, En naar school moet. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Nieuws : Ik heb Ikkes een PB gestuurd waar in stond dat ik stop met de Walktrough I.V.M school. Nou.... Ik stop niet, Maar ik heb geen tijd om vaak te posten. Hopelijk tonen jullie hier begrip voor. Met vriendelijke groet. Reageren
Zaahed Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Handige Walktrough ga ik zeker gebruiken als ik niet verder kom bij een missie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.