Jump to content

DRSspawner

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoiets heet het. Ik krijg het bij mijn begin als ik me pc opstart.. Krijg er niets over gevonden! Weet iemand wat het is ?

Geplaatst:
Zoiets heet het. Ik krijg het bij mijn begin als ik me pc opstart.. Krijg er niets over gevonden! Weet iemand wat het is ?

Kun je misschien een screen postte? Google geeft ook niets prijs namenlijk. Misschien spel je het fout

Geplaatst: (bewerkt)

Kun je misschien een screen postte? Google geeft ook niets prijs namenlijk. Misschien spel je het fout

Heb nu geen screen post hem wel een andere keer..

post-66814-1233167313_thumb.jpg

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:

Dit vond ik via googlen, had je zelf ook kunnen doen.

It's the client you run on other computers - this allow you to use the power of ten computers in one render :-)

Easy to setup - and very powerfull...

Jorgensen

Geplaatst:

Nee, het is iets voor renderen ofzo.

Jij hebt ook gewoon toegang tot google dus gebruik het zelf ook eens, ik heb ook andere dingen te doen.

Geplaatst:

Als je het irritant vind dat het mee start kun je het waarschijnlijk uitschakelen door naar Start->uitvoeren->msconfig te gaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...