Timske Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Zoiets heet het. Ik krijg het bij mijn begin als ik me pc opstart.. Krijg er niets over gevonden! Weet iemand wat het is ? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Zoiets heet het. Ik krijg het bij mijn begin als ik me pc opstart.. Krijg er niets over gevonden! Weet iemand wat het is ? Kun je misschien een screen postte? Google geeft ook niets prijs namenlijk. Misschien spel je het fout Reageren
Timske Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Zoiets heet het. Ik krijg het bij mijn begin als ik me pc opstart.. Krijg er niets over gevonden! Weet iemand wat het is ? Kun je misschien een screen postte? Google geeft ook niets prijs namenlijk. Misschien spel je het fout Heb nu geen screen post hem wel een andere keer.. Bewerkt: 28 januari 2009 door Timske Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Dit vond ik via googlen, had je zelf ook kunnen doen. It's the client you run on other computers - this allow you to use the power of ten computers in one render :-)Easy to setup - and very powerfull... Jorgensen Reageren
Timske Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Dus een virus of wat? Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Nee, het is iets voor renderen ofzo. Jij hebt ook gewoon toegang tot google dus gebruik het zelf ook eens, ik heb ook andere dingen te doen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Als je het irritant vind dat het mee start kun je het waarschijnlijk uitschakelen door naar Start->uitvoeren->msconfig te gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.